Moderator: Moderafo's
Gershwin schreef:Socrates schreef:Ik vond deze uitspraak van mijn (niet gelovige) vriend wel aardig:
'Als God tegen homoseksualiteit was had hij wel elf geboden gegeven in plaats van tien'
Heheje wil hier vast geen eerlijke reactie op
Socrates schreef:Ik vond deze uitspraak van mijn (niet gelovige) vriend wel aardig:
'Als God tegen homoseksualiteit was had hij wel elf geboden gegeven in plaats van tien'
Socrates schreef:Gershwin schreef:Socrates schreef:Ik vond deze uitspraak van mijn (niet gelovige) vriend wel aardig:
Eerlijkheid is te preferen boven geveinsdheid mits getoetst aan de regels van het algemeen fatsoen.
Gershwin schreef:Socrates schreef:Gershwin schreef:Socrates schreef:Ik vond deze uitspraak van mijn (niet gelovige) vriend wel aardig:
Eerlijkheid is te preferen boven geveinsdheid mits getoetst aan de regels van het algemeen fatsoen.ach, laat ik het zo zeggen: er zijn meer geboden die niet expliciet onder de 10 geboden vallen maar wel nalevenswaardig zijn. Dat zeg ik nogal netjes, hè?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten