Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor MissF » 08 feb 2011 20:02

Wauw, 2 baby's in aantocht :D Super zeg!
Mopje, sterkte de laatste weekjes!

Met ons spruitje lijkt gelukkig alles goed! Lekker beweeglijk. en we weten nu wat het is, een broertje of zusje voor Jurian. Dat vind ik toch wel heel fijn eigenlijk. Een soort rust ofzo. Komt vast omdat ik niet van verassingen hou en graag controle wil houden :mrgreen: en we blijven beiden maar gewoon zeggen wat we eerder al zeiden: ik heb mezelf sinds een week of 2 aangeleerd om 'hij' te zeggen, omdat ik 'het' toch wel erg onpersoonlijk vond. En mijn man zegt al sinds het begin 'zij'. Dat blijven we beiden maar lekker doen, dan kan iedereen nog flink raden de komende 20 weken ;)
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed leek. Dat is toch wel heel fijn. Dan is er een mogelijkheid om lekker thuis te bevallenl.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 feb 2011 20:06

Fijn dat de echo goed was!
Ben je niet bang dat mensen gaan letten of je je toch niet per ongeluk een keer verspreekt?
Wel een slim systeem wat jullie bedacht hebben, maar volgens mij zou dat voor mij niet lukken...
't blijft hier 'het' dus. ;-)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 feb 2011 20:10

ik denk een meisje voor missF en een jochie voor Jannoek. De zwangerschapskwaaltjes van missf komen met mijn zwangerschap van C overeen en de klachten van Jannoek komen met mijn zwangerschap van H overeen.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 feb 2011 20:15

50% kans dat dat goed is :lol:

Wel grappig dat je daar een patroon in ziet overigens en dat je zwangerschappen dus ook duidelijk verschillend waren!

Ik denk overigens ook een meisje voor MissF.

Heb je ook een idee bij Em. en Elvira? Daar hoeven we niet meer zo lang op te wachten... :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 feb 2011 20:30

Bij Em en elvira heb ik geen flauw idee, bij liefie denk ik ook een jongen :mrgreen: .

Mijn zwangerschappen waren totaal verschillend. Bij zoonlief enorm moe, veel vocht vasthouden, veel pukkels, geen krul meer in mn haar en misselijk van vlees braden, maar niet spugen. Daarbij ook veel sneller waggelen dan bij mn tweede zwangerschap. Bij C enorm misselijk, echt weken lang spugen, een stralende huid en pijpenkrullen en minder aangekomen, buik was veel mooier en minder breed.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 feb 2011 20:34

Nouja, dat is wel de reden dat eigenlijk iedereen 'een meisje' roept bij mij. Omdat deze zwangerschap zo totaal anders is. Tot mijn collega zei dat dat onzin was, want zij had bij beide kids nooit ergens last van, en heeft toch echt een knul en een meisje :D
Ik denk ook jongetjes bij Liefie en Jannoek :D

Mijn vriendin loopt ook nog steeds rond, denk ik. Pff, arme meid, ze was het al zo lang zat.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 feb 2011 20:38

Bij liefie denk ik ook een jongen, haha!

Dat is op zich redelijk bijzonder, want ik denk meestal dat iedereen een meisje krijgt :lol:

Onze beide ouders denken ook een jongetje, en daar zijn ze echt stellig van overtuigd. Ach ja, nog 14 (of max 16 8-[ ) weekjes geduld ;-)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 feb 2011 20:41

ik hoor de laatste tijd echt alleen maar verhalen van mensen die bijna 2 weken over tijd lopen.
Heb het ook maar vast ingecalculeerd, maar hoop dat het mee valt.
Ik ben nu al zo enorm nieuwsgierig naar ons kindje! :lol:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 feb 2011 20:44

dat lijkt me zo'n naar gewacht, 2 weken overtijd lopen. en als je dan eens buiten loopt dat iedereen vraagt: nou, is er nog niks?? nee, hehe... vreselijk lijkt me dat.
wij waren eergisteren bij een doopdienst, daar werden 6 kinderen gedoopt en allemaal jongens!
bij ons was iedereen er van overtuigd dat het een jongetje zou worden, maar het was toch echt een meisje :wink:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 feb 2011 21:02

haha, dat lijkt me ook heeeel erg irritant inderdaad...
Misschien dat dat overigens in een stad nog wel een beetje meevalt ;-) maar het wachten zelf lijkt me gewoon niet heel prettig... maar goed, daar doe je ook erg weinig aan natuurlijk :)

Wat apart joh, een doopdienst en dan allemaal jongetjes!
Bij ons zijn de ouders er van overtuigd dat het een jongetje is, en de dames hier dus ook :mrgreen: Verder zijn de meningen aardig verdeeld... ;-)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 feb 2011 21:04

Sterkte meiden voor als het zover is!

Fijn MissF dat op de echo alles goed leek te zijn. :-)

Wij hadden de laatste doopdienst hier ook 5 jongens.. :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 feb 2011 21:05

Haha kunnen we geen poll maken? :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 feb 2011 21:12

volgens mij is de kans groter dan 51% op een jongetje als ik dit zo lees :mrgreen:

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 09 feb 2011 08:32

Op mn werk ook echt een jongetjes geboortegolf. Er waren er 5 zwanger en 5 jongetjes, ik ben de enige met een meisje...
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 09 feb 2011 09:25

Fijn dat de echo goed was, MissF!

Op de een of andere manier, ga ik er vanuit dat ik eerder beval dan de uitgerekende datum.
Zal me dus nog eens flink kunnen tegenvallen.

Terug naar “Archief”