Wij zijn inmiddels weer gestopt met de zindelijkheidstraining. Hugo werd er enorm zenuwachtig van. Hij gaf vaak aan dat hij moest poepen, maar als ik hem dan op het toilet zette dan kwam er niets. Als hij vervolgens in de luier poepte dan moest hij huilen....ik vond dat zo zielig dat ik de wc bril verkleiner verstopt heb en ik bekijk het over een half jaar wel weer.
Gelukkig hebben wij wel een stelletje slaapkoppen. Hugo slaapt s'middags ruim 2 uur, hij valt s'avonds wel regelmatig pas na 20.00 uur in slaap, maar dat maakt mij niet uit. Hij heeft een periode gehad dat hij dan de boel op stelten zette, maar dat gevecht hebben wij gewonnen

. Nu ligt hij rustig te keuvelen en te kletsen. Cato (7 mnd) slaapt nu sinds kort 2x, maar het zijn wel lange slaapjes. s'Avonds ligt zij ook rustig nog een uur wakker in bed, maar geeft geen kik.
Sinds deze week hebben wij de laatste fles van Cato geschrapt. Nu slaapt ze van 19.00 uur tot ongeveer 6.30 uur...prima dus. Kan ik ook eindelijk weer eens vroeg naar bed ( terwijl ik de laatste fles al rond 22.00 uur gaf)