ik vind het soms best lastig weet je, ik had een topic geopend over fibreuze dysplasie, maar omdat er steeds meer bij kwam kijken is het af en toe wel een beetje offtopic geworden. T is bijna een topic over mezelf

, soms schaam ik me daar een beetje voor. Want ik weet dat er meer mensen zijn die ook veel zorgen hebben over hun lichamelijke toestand.Al moet ik zeggen dat jullie meeleven me echt onwijs goed doet. Maar vind het wel lastig om uit mezelf dat iets te posten..
Vind het ook heel jammer dat we van die andere vrouw die dit ook heeft niets meer horen. Ben zo benieuwd hoe het met dr is!
maar bij deze dan
de internist heeft vastgesteld dat zowel mijn baarmoeder als mijn dikke darm voor een gedeelte ontstoken zijn
op de tweede scan, was te zien dat dat nu al minder was, dus dat laten ze even zo, behalve die baarmoeder dan, daar wordt nog overlegd met de gynaecoloog over een extra echo. Ik had een vitamine D tekort, urine was niet goed, dus ik moet door naar de uroloog. Voor het vocht in mijn been, is geen inwendige oorzaak, dus morgen naar de orthopeet.