Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Tja, bij mij hielp odorex extra dry dus absoluut niet. Alleen syneo 5 helpt perfect, maar dat spuit je onder je oksels, niet in je handen. Of zou dat ook kunnen?
liefie schreef:LeChat mooie kaart hebben jullie! Al zou ik zelf een andere kleur gekozen hebben maar dat is kwestie van smaak.
LeChat schreef:liefie schreef:LeChat mooie kaart hebben jullie! Al zou ik zelf een andere kleur gekozen hebben maar dat is kwestie van smaak.
Heb je 'm gezien bij de zus van m'n aanstaande?.
Wij vonden dat zwart juist een chique kleur, maar inderdaad, smaken verschillen.
liefie schreef:zweten heeft zover ik weet niks met dik/dun te maken ik zweet weinig tot niets en kan heel goed tegen warmte (ik ben wat te zwaar)
mijn schoonzusje heeft maatje 34 en die zweet giga veel
Daphne schreef:liefie schreef:zweten heeft zover ik weet niks met dik/dun te maken ik zweet weinig tot niets en kan heel goed tegen warmte (ik ben wat te zwaar)
mijn schoonzusje heeft maatje 34 en die zweet giga veel
Heeft er inderdaad weinig mee te maken. Ik ben ook (veel) te zwaar en zweet ook amper.
MissF schreef:Het zal er heus wel mee te maken hebben hoor, te dunne mensen hebben het vaak snel koud, te dikke mensen zijn eerder buiten adem waardoor ze het ook sneller warm hebben. Dat is dan wel bij de extremere gevallen, maar dat heeft er heus wel mee te maken.
MissF schreef:Wij hadden trouwens gisteren een bruiloft, en die was best wel sjiek. Dat vind ik toch erg het mooiste met zo'n dag. We werden allemaal met paardenkoetsen gereden, kregen een diner i.p.v een buffet (dat vind ik persoonlijk altijd een beetje goedkoperig staan), prachtige corsages, er werd echt gestijldanst. Super vind ik datAl vermoed ik dat die bruiloft wel iets meer kostte dan die van ons heeft gekost, maar het was echt mooi. Daar hou ik toch wel van, dat stijlvolle
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten