trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor kirsten » 02 jun 2009 21:43

Het vervelende hiervan is dat je er vooral zelf last van hebt, terwijl anderen er vaak nauwelijks iets van merken. Wat ik ook nog hoorde van iemand als tip is luchtje spuiten in je knieholten. Het klinkt heel raar, maar het schijnt dat je luchtje beter/langer blijft hangen. Verder werkt odorex extra dry heel erg goed.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 02 jun 2009 23:04

Met Odorex extra dry zweet je amper meer.
Het is echt een goed middel, maar ik zou het niet te lang gebruiken. Je porien kunnen geen transpiratievocht meer afvoeren en of dat op de lange termijn zo gezond is? :-k

Overigens: middelen als Odorex extra dry kunnen wel vlekken veroorzaken. Daar moet je wel goed aan denken!
Dat zou jammer zijn, van die bleekplekken op je trouwjurk...
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jun 2009 09:08

Tja, bij mij hielp odorex extra dry dus absoluut niet. Alleen syneo 5 helpt perfect, maar dat spuit je onder je oksels, niet in je handen. Of zou dat ook kunnen?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 03 jun 2009 13:38

MissF schreef:Tja, bij mij hielp odorex extra dry dus absoluut niet. Alleen syneo 5 helpt perfect, maar dat spuit je onder je oksels, niet in je handen. Of zou dat ook kunnen?

Lijkt mij geen probleem. Het is in feite een middel om je porien/uitgangen voor transpiratievocht te 'blokkeren'.
Of dat nou je handen of oksels zijn, maakt niet veel uit volgens mij.
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 03 jun 2009 20:48

Thanks! Ik zal het doorgeven! t zit volgens mij inderdaad meer in haar hoofd, maar ja, ik snap het wel.. Op je trouwdag wil je er gewoon op je best uitzien en niet met enorme zweetplekken /zweetgeur rondlopen. Bij de bruidswinkel hadden ze overigens ook een soort vocht-opnemende pads met een anti-transpirant erin.. die wil ze ook aanschaffen (en af en toe op de wc wisselen zeg maar)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 jun 2009 22:28

liefie schreef:LeChat mooie kaart hebben jullie! Al zou ik zelf een andere kleur gekozen hebben maar dat is kwestie van smaak.

Heb je 'm gezien bij de zus van m'n aanstaande? :D.

Wij vonden dat zwart juist een chique kleur, maar inderdaad, smaken verschillen. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 jun 2009 06:57

LeChat schreef:
liefie schreef:LeChat mooie kaart hebben jullie! Al zou ik zelf een andere kleur gekozen hebben maar dat is kwestie van smaak.

Heb je 'm gezien bij de zus van m'n aanstaande? :D.

Wij vonden dat zwart juist een chique kleur, maar inderdaad, smaken verschillen. :wink:

Ja klopt :wink:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 04 jun 2009 17:40

Oksel pads - ligt eraan wat voor trouwjurk je hebt.
Ik had ook echt baat bij Therme5 behandelspray. Ik hoef het nu niet eens meer elke 5 dagen te gebruiken. Ik zweet ook wel minder sinds ik dun ben, dat heeft er ook mee te maken. Maar ik en veel mensen met mij zijn erg tevreden over Therme5. Het kan je reuze van je zweet af helpen!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 jun 2009 19:39

zweten heeft zover ik weet niks met dik/dun te maken ik zweet weinig tot niets en kan heel goed tegen warmte (ik ben wat te zwaar)
mijn schoonzusje heeft maatje 34 en die zweet giga veel :?:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 jun 2009 21:03

liefie schreef:zweten heeft zover ik weet niks met dik/dun te maken ik zweet weinig tot niets en kan heel goed tegen warmte (ik ben wat te zwaar)

Heeft er inderdaad weinig mee te maken. Ik ben ook (veel) te zwaar en zweet ook amper.
Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 05 jun 2009 15:39

Daphne schreef:
liefie schreef:zweten heeft zover ik weet niks met dik/dun te maken ik zweet weinig tot niets en kan heel goed tegen warmte (ik ben wat te zwaar)

Heeft er inderdaad weinig mee te maken. Ik ben ook (veel) te zwaar en zweet ook amper.

Het hoeft er idd niets mee te maken te hebben.
Maar bij mij had het wel invloed...
Ik had het eerder altijd warm en nu heb ik het heel snel koud.
Het hoeft er niets mee te maken, maar het kan dus wel.

Je kan ook extra zweten als je neit tegen parfum kan. Dan moet je deo's zonder parfum nemen....

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 05 jun 2009 15:43

Ik heb altijd deo's zonder parfum. Mijn huid raakt snel geïrriteerd van parfum.
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jun 2009 09:31

Het zal er heus wel mee te maken hebben hoor, te dunne mensen hebben het vaak snel koud, te dikke mensen zijn eerder buiten adem waardoor ze het ook sneller warm hebben. Dat is dan wel bij de extremere gevallen, maar dat heeft er heus wel mee te maken.

Wij hadden trouwens gisteren een bruiloft, en die was best wel sjiek. Dat vind ik toch erg het mooiste met zo'n dag. We werden allemaal met paardenkoetsen gereden, kregen een diner i.p.v een buffet (dat vind ik persoonlijk altijd een beetje goedkoperig staan), prachtige corsages, er werd echt gestijldanst. Super vind ik dat :) Al vermoed ik dat die bruiloft wel iets meer kostte dan die van ons heeft gekost, maar het was echt mooi. Daar hou ik toch wel van, dat stijlvolle :D

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 jun 2009 12:08

MissF schreef:Het zal er heus wel mee te maken hebben hoor, te dunne mensen hebben het vaak snel koud, te dikke mensen zijn eerder buiten adem waardoor ze het ook sneller warm hebben. Dat is dan wel bij de extremere gevallen, maar dat heeft er heus wel mee te maken.

Idd, dat dacht ik dus. Je ziet dat dikke mensen veel sneller onder het zweet zitten etc.
Maar je hebt ALTIJD uitzonderingen op de regel.
En er zijn ook een heleboel dunne mensen die aanleg hebben voor zweten etc...

MissF schreef:Wij hadden trouwens gisteren een bruiloft, en die was best wel sjiek. Dat vind ik toch erg het mooiste met zo'n dag. We werden allemaal met paardenkoetsen gereden, kregen een diner i.p.v een buffet (dat vind ik persoonlijk altijd een beetje goedkoperig staan), prachtige corsages, er werd echt gestijldanst. Super vind ik dat :) Al vermoed ik dat die bruiloft wel iets meer kostte dan die van ons heeft gekost, maar het was echt mooi. Daar hou ik toch wel van, dat stijlvolle :D

Cool is dat he?
Een buffet kan heel goedkoop staan, maar khad er pas één en die was ontzettend luxe, dan vind ik het niet goedkoop staan. En je kan over het algemeen wel iets meer eten dat is ook een voordeel. Ennnn er is voor ieder wat wils...!
Een diner kan ook heel goedkoop zijn. Maar het is dus idd net wat er gepresenteerd/geserveerd wordt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jun 2009 13:27

Dat is ook zo. Dit was gewoon echt luxe, ook de presentatie en de zaal enzo. En 's avonds was er dan nog voor alle gasten (rond de 250 denk ik) een buffet met alles wat anders met een lopend buffet tijdens het avondeten wordt geserveerd.
Het heeft echt wel wat, die luxe, maar ik twijfel of ik er mijn centjes aan uit zou geven.

Terug naar “Archief”