Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Ook leuk...Lees ik gisterav de bijsluiter: Staat er een waarschuwing in dat het niet verstandig is om de pil te slikken bij problemen met de galblaas...Laat ik nou geen galblaas meer hebben...Vanmorgen de apotheek gebeld, die stuurde me weer door naar de assistente van de HA, en die vertelde me dat ik om 11 uur maar weer moest bellen want het was maar vreemd....![]()
![]()
Jannoek schreef:Hier gaat het nog steeds niet lekker.
In juli kreeg ik provera in plaats van cerazette (omdat ik toen 12 weken achter elkaar vloeide).
Provera heeft ongeveer de zelfde werking als de prikpil, alleen dat slik ik 2x per dag in een redelijk hoge dosis.
Nu vloei ik al weer ongeveer 5 weken elke dag.![]()
Vrijdag eindelijk maar 's het ziekenhuis opgebeld en de situatie uitgelegd. Was de reactie; heeft u wel eerst de huisarts hier over gesproken? Euh.. nee, want ik kreeg dit van de gyn voorgeschreven omdat ik die klachten juist had.
Bleef het lang stil aan de andere kant. Uiteindelijk voor morgen een belafspraak staan.
Ben erg benieuwd, want ik hou dit niet zo lang meer vol..
Joannah schreef:Jannoek schreef:Hier gaat het nog steeds niet lekker.
In juli kreeg ik provera in plaats van cerazette (omdat ik toen 12 weken achter elkaar vloeide).
Provera heeft ongeveer de zelfde werking als de prikpil, alleen dat slik ik 2x per dag in een redelijk hoge dosis.
Nu vloei ik al weer ongeveer 5 weken elke dag.![]()
Vrijdag eindelijk maar 's het ziekenhuis opgebeld en de situatie uitgelegd. Was de reactie; heeft u wel eerst de huisarts hier over gesproken? Euh.. nee, want ik kreeg dit van de gyn voorgeschreven omdat ik die klachten juist had.
Bleef het lang stil aan de andere kant. Uiteindelijk voor morgen een belafspraak staan.
Ben erg benieuwd, want ik hou dit niet zo lang meer vol..
Slechts een belafspraak?
Ik zou er naar toe gaan en niet eerder vertrekken, dan dat ik serieus genomen werd.heb zelf trouwens erg slechte ervaringen met de zg. gezondheidszorg.
je bent een nummer.
veel sterkte!
En, gaat 't tot nu toe beter?Jannoek schreef:Moet over 4 weken op spreek uur komen en als het niet gaat moet ik eerder aan de bel trekken.
Joannah schreef:meissie88 schreef:Ook leuk...Lees ik gisterav de bijsluiter: Staat er een waarschuwing in dat het niet verstandig is om de pil te slikken bij problemen met de galblaas...Laat ik nou geen galblaas meer hebben...Vanmorgen de apotheek gebeld, die stuurde me weer door naar de assistente van de HA, en die vertelde me dat ik om 11 uur maar weer moest bellen want het was maar vreemd....![]()
![]()
Ik dacht dat de PC van de HA alle info over iemands toestand bevatte.
Nee dus.
Dit soort artsen zijn dus verantwoordelijk voor de medische missers, die soms tot de dood kunnen leiden, vergeet dat nooit.
Gelukkig was jij zo verstandig om de gebruiksaanwijzing te lezen, maar hoeveel mensen vinden het allemaal wel best, (of hebben slechte ogen;-) )
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten