Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 16 jan 2009 12:56

@Sterretje: Leuke foto's zeg!

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 16 jan 2009 13:14

Leuke foto's Sterretje, wat een schatje!
Liefje: Onze jongste heet Rosaline, maar we noemen haar vaak Roos.
En voor de duidelijkheid: Rosaatje is mijn pseudo.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 jan 2009 13:29

laura.. geen zorgen maken! hier nog geen woord :lol: ze maakt wel bepaalde geluiden bijvorobeeld bij een koe.. mmmmoe.. etc.. maar niet echt duidelijk woordjes. jA als ze boos is... mama of dada.. :lol: al zegt ze dada wel vaker!

en engels nederlands is geen probleem. Deze leren dezelfde hoeveelheid woorden. Net wat al eerder is gezegd door iemand. Jehebt kinderen die zeggen niets, of weinig, maar ineens praten ze voluit zinnen. (ook niet de beste nederlandse zin :oops: ) t zal wel komen nog!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 16 jan 2009 13:29

@Sterretje: Leuke foto's, pittig bekkie heeft ze!

@LauraC: Timon praat ook nog niet echt veel hoor, hij zegt nu 'papa', 'mama', 'mame'(amen), 'nene' (nee nee, je kunt wel merken wat hij veel te horen krijgt :mrgreen: )

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 jan 2009 13:50

Gelukkig dat Michael niet afwijkt :wink: Wij hebben hier in de buurt zo'n wonderkind dat net 1 is en al 10 woorden zegt (varierend van broem-broem voor haar fietsje tot teddy voor haar beer). Ik denk dat er hier weer een tandje aan zit te komen. Rothumeur, slecht slapen en dunne ontlasting (ergo: bedje verschonen en schone kleren).

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 16 jan 2009 14:31

Ik roep inmiddels ook al een paar maanden(!) dat Hessel last heeft van tandjes.. Dikke bulten , maar er komt nog niets door. Wel is hij ziek geweest, griep. Gewoon nog wat geduld hebben, denk ik maar..

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 16 jan 2009 14:34

Hallo allemaal,

Ik lees al een heel tijdje mee, en ik vind het heel leuk om al jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Het zijn stuk voor stuk schatjes :-) Dit jaar hoop ik mijn opleiding af te ronden voor kraamverzorgster vandaar de interesse denk ik :mrgreen: :wink:.

Maar nu kon ik het niet laten om te vragen aan sterretje of het jullie meisje is die bij de babyfoto'tjes staat in het nieuwste blad vanKinderen

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 16 jan 2009 14:53

Haai schreef:@Sterretje: Leuke foto's, pittig bekkie heeft ze!

This ook een pittige madam. Ze is heel lief en makkelijk. Maar weet heel goed wat ze wil, in hoeverre dat dan nu kan he.
Sommigen zeggen dat je een baby niet kunt verwennen als ze zo klein zijn en dat je ze niet mag laten huilen.

Nou, als ik dat bij Anna Sofie zou doen, zou ze de hele dag gezellig beneden in de box liggen en 's nachts bij ons in bed. Want dat vindt ze prachtig. En op de momenten dat ze in bed ligt, met het licht aan.

En in dat alles heb ik dus geen zin. (niet dat het niet gezellig is.. maar lijkt me voor haar niet echt goed..) Dus.. af en toe maar laten huilen -boos huilen dat ze dan kan..- en dan is het na ongeveer 15 minuten wel stil.
Overdag laat ik haar ook wel eens een half uur huilen, maar als ze dan nog huilt haal ik haar er wel uit. Want als ze klaarwakker is heeft het gewoon geen zin. En licht... daar hebben mijn man en ik wel eens lol om. Logeren we bij mijn ouders, ligt ze bij ons op kamer. Praten wij nog even, gaat ze ook 'meebrabbelen' en gaat ze huilen omdat ze er uit wil. Doe je lampje aan.. lacht ze.. lamp uit... huilen.. tot zes keer toe of zo... Als dat geen aandachttrekken is :mrgreen:

@Lisette. V: Yep
Time flies when you have none!

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 16 jan 2009 14:58

Leuk!!!
Ik herkende haar voornaam en gezichtje maar jullie achternaam wist ik natuurlijk niet .
Maar leuk dat het toch klopt!!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 jan 2009 15:57

Super mooie foto's Laura en Sterretje, wat ziet het er allemaal schattig uit.

Liefje, kun je niet misschien proberen om haar een zetpil te geven als ze zo ontroostbaar is ' s nachts?
1 van onze oppaskindjes had hier van de week ook last van, precies hetzelfde, een zetpil er in en binnen no time sliep ze weer heerlijk.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 jan 2009 16:20

Lisette.V schreef:Leuk!!!
Ik herkende haar voornaam en gezichtje maar jullie achternaam wist ik natuurlijk niet .

Ik wou juist hetzelfde vragen. Leuk Sterretje! :)

@Liefje, hier is het met Thomas ook opeens drama met slapen. Hier begint het rond 22.00/22.30 uur, hij wordt huilend wakker, helemaal overstuur. Zodra ik bij hem ben is hij rustig, hij is dan wel heel aanhankelijk. Na een kwartiertje ongeveer ga ik weer weg en dan lijkt het er op dat hij gaat slapen, maar een half uur later begint het weer opnieuw. Gister was hij zelfs om 23.00 uur klaarwakker. Gelukkig huilde hij niet, hij had het juist heel erg naar zijn zin, heeft een uur in bed liggen spelen en heel hard zingen en lachen. :)
En vaak wordt hij ook rond een uur of 3 ´s nachts wakker, maar dan is een aai over zijn bol gelukkig voldoende.

Ook eet Thomas opeens een stuk minder. Wat hij normaal gesproken lekker vind, spuugt hij nu uit. Gister wilde hij zelfs geen ijs als toetje! :shock: Waar die gedragsverandering nou aan ligt...? :roll:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 jan 2009 16:37

Geweldig om al jullie verhalen te lezen over jullie kids.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 16 jan 2009 16:45

bloempie schreef:
Lisette.V schreef:Leuk!!!

Ik wou juist hetzelfde vragen. Leuk Sterretje! :)

Ik was dus niet de enige;-)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 jan 2009 20:37

Tuinfluiter schreef:Super mooie foto's Laura en Sterretje, wat ziet het er allemaal schattig uit.

Liefje, kun je niet misschien proberen om haar een zetpil te geven als ze zo ontroostbaar is ' s nachts?
1 van onze oppaskindjes had hier van de week ook last van, precies hetzelfde, een zetpil er in en binnen no time sliep ze weer heerlijk.

Nee ik ga niet zomaar zetpillen geven, ze krijgt druppels voor haar tanden, en als ze bij ons in bed ligt huilt ze ook niet, dus pijn heeft ze niet.

Bloempie, Hoe herkenbaar :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jan 2009 21:56

Leuke foto's van je prinsesje Sterretje! Wanneer moet jij weer aan het werk?
Wij hebben een 'interessante' dag gehad. Tot twee keer toe moest Michael onder de douche want 'poo emergency' en hij geeft steeds kleine beetjes over. Eet niet bizar veel maar wel net genoeg. Heeft geen verhoging en is gewoon vrolijk. Tandjes?

Terug naar “Archief”