Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 16 dec 2008 12:35

Nou mooie buik hoor , MissF! Je draagt het wel laag, zeg.

Zonnetje: fijn dat alles goed was.

Bloempie: leuk hoor 2 x je kindje zien! Hopen dat vanmiddag ook alles goed is.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 dec 2008 13:59

Lijkt me best leuk, Bloempie, om weer een echo te hebben, toch? Je kunt het kindje vast niet vaak genoeg zien :D
Wij hebben donderdag weer een echo, liggingsecho ofzo. Ben benieuwd :)

Dank je wel voor alle lieve reacties op mijn buik. Het is nog maar sinds twee weken ofzo hoor, dattie zo laag is. Daarom zeiden mensen steeds: het is vast ingedaald. Maar twee weken geleden was dat nog niet zo, zei de verloskundige. Nu heb ik zondag wel erge krampen gehad, en ik kon niet opmaken of dat nu indalingsweeen waren of dat het gewoon bij buikgriep hoorde, maar we horen het donderdag wel.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 16 dec 2008 15:03

Heeft er wel eens iemand een 3-D echo gehad?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 dec 2008 16:10

Vanmiddag weer voor de echo geweest, maar het was nu nog erger dan gister! :shock: We keken wel recht tegen het geslacht aan, dus dat is duidelijk. :wink:
Maandag voor de derde keer de structurele echo, hopelijk ligt het er dan beter voor. We moeten ons kind maar eens flink toespreken, t is nu al eigenwijs. :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 16 dec 2008 16:13

Oef das ook wat! Wilde je het geslacht wel weten??

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 16 dec 2008 17:06

Mooi buikje MissF.

Grijns, bloempje, weinig keuze of je het al dan niet wilde weten. Kindlief wilde in iedergeval wel dat je het weet. (vraagt duidelijk om lichtblauwe of rose kamer :mrgreen: )
Time flies when you have none!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 dec 2008 20:07

We wilden het wel weten gelukkig. Niet dat het me wat uitmaakt, maar meer uit praktisch oogpunt.
Ik ga er trouwens geen geheim van maken, dat hou ik toch niet vol:
We krijgen als alles goed gaat een dochter! :D
Ik vind het een heel raar idee, het moet echt nog landen dat het een meisje is. :P Straks hebben we dus ook allemaal meisjesspullen in huis!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 dec 2008 20:14

Leuk bloempie, alles leek ook goed? dat is ook wel fijn. Bij ons bij de 20 weken echo lag het kindje ook de hele tijd dubbel of bewoog enorm dus was voor de echoscopist lastig meten, maar ik vond het wel heel leuk. Hier voel ik het ook echt goed nu je kan het nu ook aan de buitenkant van de buik zien bewegen echt maf weer. Voor mijn gevoel is deze drukker als de andere twee, maar dat kan ik ook weer vergeten zijn.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 16 dec 2008 20:18

Leuk zeg Bloempie! Ga je nu echt voor een meisjeskamer of hou je het nog een beetje neutraal?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 dec 2008 21:56

He wat leuk Bloempie! Zijn jullie al hard namen aan het verzinnen?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 16 dec 2008 22:09

bloempie schreef:We wilden het wel weten gelukkig. Niet dat het me wat uitmaakt, maar meer uit praktisch oogpunt.
Ik ga er trouwens geen geheim van maken, dat hou ik toch niet vol:
We krijgen als alles goed gaat een dochter! :D
Ik vind het een heel raar idee, het moet echt nog landen dat het een meisje is. :P Straks hebben we dus ook allemaal meisjesspullen in huis!

Grappig ik las het vanmiddag en dacht gelijk die krijgen een dochter! Super leuk hoor :D

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 dec 2008 22:33

Als ik mijn man moet geloven is het fantastisch om een dochtertje te hebben.......... (en ik ben ook heel blij met haar hoor!!!) maar het is zo schattig hoe ze aan hem hangt.

Enne, hoe reageren jullie als iemand vertelt zwanger te zijn terwijl je denkt: is dat nu wel wijs? Normaal gesproken feliciteer ik iemand altijd, maar bij deze persoon weet ik bijna zeker dat het niet de bedoeling is omdat ze er niet wat tegen wil doen en ze er al een aantal heeft terwijl ze dat maar net aan kan.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 16 dec 2008 22:38

@ Bloempje: leuk joh! grijns, mond houden is idd moeilijk. Ik heb me nooit voorbij gepraat. Maar vond het vooral tegenover mijn moeder en zusje een ramp. (mijn moeder wist het wel, want hoe ik over sommige dingen praatte was voor haar het wel duidelijk;-)

Ga je nog kleertjes shoppen;-)
Toen ik het wist ben ik volgende dag een heel lief jurkje met legging gaan halen... (maatje 62.. die ze nu qua lengte aan kan maar qua breedte nog niet helemaal...)

@Annet: ze zeggen toch wel eens dat meisjes en vaders aan elkaar hangen en moeders en jongens?

Ik weet het ook niet. Hier is iedereen verliefd op haar :D Maar dat komt omdat het voor beide families het eerste kleinkind is.
Mijn man zijn zus is nu al 2 weken 'over tijd'. Maar ze woont op Curacao, dus is lastiger in het meeleven e.d. Het kindje wordt donderdag gehaald als het er dan nog niet is.
Time flies when you have none!

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 17 dec 2008 08:27

*Annet* schreef:Als ik mijn man moet geloven is het fantastisch om een dochtertje te hebben.......... (en ik ben ook heel blij met haar hoor!!!) maar het is zo schattig hoe ze aan hem hangt.

Enne, hoe reageren jullie als iemand vertelt zwanger te zijn terwijl je denkt: is dat nu wel wijs? Normaal gesproken feliciteer ik iemand altijd, maar bij deze persoon weet ik bijna zeker dat het niet de bedoeling is omdat ze er niet wat tegen wil doen en ze er al een aantal heeft terwijl ze dat maar net aan kan.

Mijn zus verwacht in januari de 8e, zij laten de natuur ook z'n gang gaan. Toen ik het hoorde had ik wel zoiets van oeps, alweer 1. Maar ik heb haar wel gefeliciteerd, het blijft toch elke keer een wonder zo'n baby.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 17 dec 2008 10:25

liefie schreef:Grappig ik las het vanmiddag en dacht gelijk die krijgen een dochter! Super leuk hoor :D

Ik dacht dat ook. Hahah.
Ik las het nog eens over en over, ik denk nou dit wordt een meisje.

Bloempie gefeliciteerd joh. Leuk zo'n meisje, ook al zou een jongetje zo vlak bij Thomas ook leuk geweest zijn. Maar een meisje met die jurkjes enzo....oei ook erg leuk.
Wat vind Martien ervan?
En nu idd de verleiding weerstaan om niet allerlei lieve jurkjes te kopen enzo.... :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”