Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Steps hebben ze misschien wel in Utrecht, dan kunnen we zaterdag gaan winkelenChupaChups schreef:kwebbel schreef:ik heb ook even geshopt maar weinig gevonden. Ben o.a. bij Zeeman, Vogele, MissEtam en MS Mode geweest. Ben ik nou zo kieskeurig of is de mode gewoon niet leuk?
Ik zou het niet weten, heb al heeeeeeeeel lang niet geshopt![]()
Maar er zijn toch wel meer winkels? Over het algemeen vind ik Vogele en MS Mode nou ook niet echt heel modieuze winkels. Daar moet je langer naar iets leuks zoeken is mijn mening. Ben je al bij H&M, Steps oid geweest? Die zijn ook niet zo duur.
jeepeecee schreef:Kate Spade schreef:... De huidskleur voor in de zomer, bruin voor de winter ...
panty's in de zomer??? die snap ik niet![]()
en nu komt de panty tijd er weer aan?
ben van plan deze winter het met leggings te doen, zie je toch niets van in je laarzen, en het zit een stuk lekkerder
Lalage schreef:kwebbel: je noemt allemaal oude-vrouwenwinkels... Ga eens naar Didi, WE, H&M, Sting, desnoods V&D, er zijn genoeg leuke winkels!
Kate Spade schreef:Lalage schreef:kwebbel: je noemt allemaal oude-vrouwenwinkels... Ga eens naar Didi, WE, H&M, Sting, desnoods V&D, er zijn genoeg leuke winkels!
Dat is wel zo ja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
En andere leuke winkels zijn vero moda, mango, de zara en de bijenkorf als er uitverkoop is.
Zullen we een keer een shopmeeting houden in Utrecht of een andere leuke winkelplaats...Amersfoort is ook leuk...
sorry hoor.....Lalage schreef:kwebbel: je noemt allemaal oude-vrouwenwinkels... Ga eens naar Didi, WE, H&M, Sting, desnoods V&D, er zijn genoeg leuke winkels!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten