kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 24 sep 2008 16:30

Heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens een spijkerbroek gekocht. Draag wel vaak spijkerrokjes. Vind een spijkerbroek juist niet echt lekker zitten (deze overigens wel). Heb liever loszittende broeken. Die heb je ook wel in spijkerstof, maar dat worden vaak van die tenten :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 sep 2008 16:34

kwebbel: je noemt allemaal oude-vrouwenwinkels... Ga eens naar Didi, WE, H&M, Sting, desnoods V&D, er zijn genoeg leuke winkels!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 24 sep 2008 16:51

kwebbel schreef:
ChupaChups schreef:
kwebbel schreef:ik heb ook even geshopt maar weinig gevonden. Ben o.a. bij Zeeman, Vogele, MissEtam en MS Mode geweest. Ben ik nou zo kieskeurig of is de mode gewoon niet leuk? :?

Ik zou het niet weten, heb al heeeeeeeeel lang niet geshopt :|
Maar er zijn toch wel meer winkels? Over het algemeen vind ik Vogele en MS Mode nou ook niet echt heel modieuze winkels. Daar moet je langer naar iets leuks zoeken is mijn mening. Ben je al bij H&M, Steps oid geweest? Die zijn ook niet zo duur.
Steps hebben ze misschien wel in Utrecht, dan kunnen we zaterdag gaan winkelen :D

In Utrecht het je zelfs 2 steps winkels. maar eerlijk gezegd vind ik ze niet echt goedkoop ofzo. Maar ze hebben wel erg leuke dingen. :!:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 24 sep 2008 16:54

jeepeecee schreef:
Kate Spade schreef:... De huidskleur voor in de zomer, bruin voor de winter ...

panty's in de zomer??? die snap ik niet :?
en nu komt de panty tijd er weer aan?

ben van plan deze winter het met leggings te doen, zie je toch niets van in je laarzen, en het zit een stuk lekkerder :D

Het zomerseizoen bedoel ik meer; als het echt warm is, is een panty niet noodzakelijk maar het kan wel netjes staan als dat moet.
Dus, dat.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 24 sep 2008 17:01

Lalage schreef:kwebbel: je noemt allemaal oude-vrouwenwinkels... Ga eens naar Didi, WE, H&M, Sting, desnoods V&D, er zijn genoeg leuke winkels!

Dat is wel zo ja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

En andere leuke winkels zijn vero moda, mango, de zara en de bijenkorf als er uitverkoop is.

Zullen we een keer een shopmeeting houden in Utrecht of een andere leuke winkelplaats...Amersfoort is ook leuk... :D
Dus, dat.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2008 17:07

in Amersfoort hebben ze wel leuke winkels (H&M, V&D,....)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 24 sep 2008 17:39

Kate Spade schreef:
Lalage schreef:kwebbel: je noemt allemaal oude-vrouwenwinkels... Ga eens naar Didi, WE, H&M, Sting, desnoods V&D, er zijn genoeg leuke winkels!

Dat is wel zo ja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

En andere leuke winkels zijn vero moda, mango, de zara en de bijenkorf als er uitverkoop is.

Zullen we een keer een shopmeeting houden in Utrecht of een andere leuke winkelplaats...Amersfoort is ook leuk... :D

Als het in Utrecht is, ben ik van de partij :D

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 24 sep 2008 17:46

Shopmeeting is een leuk idee....!
Utrecht blijft altijd leuk. Maar Amersfoort is ook cool.
In V'daal hebben ze van die leuke 'apartere' winkels.

Ik kan ook nog niet echt wennen aan de nieuwe mode.
Maar alles went denk ik.
Wij gaan van de herfstvakantie een naaivakantie maken, dus dan kan ik alles in de juiste kleur op de juiste lengte in het juiste model :D

Vind het wel voordelig voor mm'n portomonee deze mode :wink:

Oh ja, liep vandaag in een outlet van Van Duifhuizen tassen. Dat is gevaarlijkkk :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 24 sep 2008 19:01

Shopmeeting? Dan ben je alleen maar uren op elkaar aan het wachten, toch? :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 sep 2008 22:52

Veenendaal vind ik echt niet leuk. Daar hebben ze teveel leuke winkels! Al die winkels zoals jeans centre, lake side, only, esprit. Allemaal te duur, vind ik, maar zo leuk!
In Veenendaal koop ik altijd te snel teveel, zoveel leuke winkels.
Ik loop daar ook op mijn gemakje een poos in mijn uppie, als ik echt wat nodig heb. Nadeel daar is dat je nooit midden in de winkelstraat kunt parkeren.

Ik heb vanmiddag en vanavond mijn laarzen aangehad. Maar vooral omdat ik geen lange legging meer in de kast had liggen voor onder een driekwart broek. EN het stond ook wel erg leuk :D Maar ik vind het nog echt geen laarzenweer eigenlijk
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 24 sep 2008 23:03

Ik heb sinds vrijdagavond regelmatig m'n laarzen aan...zoals gister had ik wel weer gewone schoenen aan, maar aangezien ik gek ben op laarzen...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 sep 2008 06:20

Acire schreef:Shopmeeting? Dan ben je alleen maar uren op elkaar aan het wachten, toch? :D

just my thought...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 sep 2008 09:40

sorry hoor..... :shock: :oops: :mrgreen:
ik heb wel redelijk wat van Vogele, een paar truien, blousjes, rokken e.d. M'n man heeft er een overhemd vandaan en ik heb daar voor hem een trui gekocht. Maar nu vind ik het eerlijk gezegd ook niet veel. Zo niet mijn leeftijd :shock: Ik voel mij een beetje klein (jong) als ik zo die (*kuch* pardon, oudere vrouwen zie rondlopen)
Ik denk dat we zaterdag eens lekker gaan winkelen, zag pas nog een geweldige koffer voor de vakantie bij V&D. Zal nu wel omlaag gaan in prijs denk ik!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 25 sep 2008 09:41

Heerlijk dat de laarzentijd weer aanbreekt! Ik vind het onder een rok veel leuker staan dan schoenen. Vooral met panties.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 25 sep 2008 10:10

Ik heb nog niet eens laarzen. Ik ga a.s. zaterdag winkelen met mijn zus, voor haar. Volgende week woensdag ga ik met mijn zusje naar Breda om te shoppen en dan ga ik echt inslaan :) .

Terug naar “Archief”