't Lijkt me alleen wel een gestress naast m'n werk maar dat zal ook wel goedkomen

Moderator: Moderafo's
Dine schreef:Ik zou het liefst nu al 1 of 2 kinderen hebben..
Vind ze echt zo geweldig..lekker eigenwijs, lief, schattig, ondeugendJa, het lijkt me echt super! dus moedergevoelens: ja die heb ik al wel, ook al ben ik nog helemaal niet getrouwd
![]()
Wat wel scheelt denk ik: ik heb nog jonge zusjes, dus ben er een soort 'aan gewend'
Evelien schreef:het wordt bij mij wel steeds minder het moedergevoel. Ik denk altijd zo van: komt dan komt het, komt het niet dan is dat ook goed. We hebben het ook goed zo samen. En ik geniet vollop van m'n neefjes en nichtjes.
Dine schreef:Ik zou het liefst nu al 1 of 2 kinderen hebben..
Vind ze echt zo geweldig..lekker eigenwijs, lief, schattig, ondeugendJa, het lijkt me echt super! dus moedergevoelens: ja die heb ik al wel, ook al ben ik nog helemaal niet getrouwd
![]()
Wat wel scheelt denk ik: ik heb nog jonge zusjes, dus ben er een soort 'aan gewend'
*|Scatie schreef:Blijkbaar hebben de leuke en mooie dingen/kanten van je kinderen toch een meerwaarde in vergelijking met de minder leuke dingen anders had jij er toch geen 4 gehad?!
*Annet* schreef:Dine schreef:Ik zou het liefst nu al 1 of 2 kinderen hebben..
![]()
denk je nu aan kleine kindertjes, lief leuk en schattig of ook aan kinderen die grote mond hebben, ruzie maken met elkaar, gezeur op school enz enz.
MissF schreef:Evelien schreef:het wordt bij mij wel steeds minder het moedergevoel. Ik denk altijd zo van: komt dan komt het, komt het niet dan is dat ook goed. We hebben het ook goed zo samen. En ik geniet vollop van m'n neefjes en nichtjes.
Nouja, ze komen niet zomaar hoor, je moet er toch echt iets voor doen
.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten