games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 03 okt 2009 14:23

Mortlach schreef:GIsteren de demo van Brütal Legend gespeeld, van de maker van Psychonauts en Grim Fandango, en het is in 1 woord geweldig. de humor, het stemmenwerk, de plaatjes, de sfeer. Sowieso eens een spel waarin Heavy Metal de hoofdrol heeft.

Ziet er wel grappig uit! Is het een downloadbare demo?
Over online.. Ik speel wel wat online, maar eigenlijk alleen shooters als CoD4, Modern Warfare, en Battlefield Bad Company. Maar meestal word ik er iets te fanatiek van en dan moet ik weer even gaan in een donkere, koele kamer gaan liggen. :-oo

:lol:
Ik vind persoonlijk de Wii voor shooters wat lekkerder spelen, ondanks dat het er grafisch wat minder slick uitziet.
Afbeelding

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 okt 2009 14:24

eddywally schreef:Ik speel tegenwoordig Mafia game the godfather II, wat vinden jullie hiervan en doen jullie ook aan online games like maffia?

gr eddy

Ik heb the godfather black hand edition gespeeld, maar vond het niet zo bijzonder.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 okt 2009 14:33

mohamed schreef:Ziet er wel grappig uit! Is het een downloadbare demo?

Yep, voor PS3 en Xbox.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 okt 2009 14:44

Mortlach schreef:
mohamed schreef:Ziet er wel grappig uit! Is het een downloadbare demo?

Yep, voor PS3 en Xbox.

Leuk, die ga ik zo even proberen!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 okt 2009 16:49

De eerste review van Uncharted 2 vandaag gelezen: score: 10/10, geen minpunten. Nog maar een paar daagjes...

http://www.gamer.nl/doc.php/54326/Uncha ... -Thieves/2

mohamed

Berichtdoor mohamed » 05 okt 2009 18:52

Ik heb pas sinds kort een Playstation 3 dus nog wat in te halen, zoals Metal Gear Solid 4:

Afbeelding
Op IGN kreeg het spel een 10!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 05 okt 2009 18:58

ah dat spel heb ik liggen, nooit gebruikt , alleen de intro bij een vriend bekeken, heb geen ps3 helaas... kwam een en ander tussen !

trouwens need for speed shift is ook gaaf, de demo is uit, en spa is een fantastisch parcours

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 okt 2009 19:08

MSG is zeker geen slecht spel, ziet er fantastisch uit. Je moet alleen wel tegen een HELE HOOP tussenfilmpjes kunnen. En dan bedoel ik ook echt een hele hoop. Het is geen uitzondering om 20 minuten of meer naar een tussenfilmpje te zitten kijken.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 okt 2009 19:10

Spons schreef:ah dat spel heb ik liggen, nooit gebruikt , alleen de intro bij een vriend bekeken, heb geen ps3 helaas... kwam een en ander tussen !

trouwens need for speed shift is ook gaaf, de demo is uit, en spa is een fantastisch parcours

Als ik geen PS3 had zou ik er eentje aanschaffen voor Uncharted (en later God of War 3).

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 05 okt 2009 19:57

ik speel de laatste weken vooral Battlefield Heroes. Erg humoristisch!
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

mohamed

Berichtdoor mohamed » 05 okt 2009 20:44

Spons schreef:ah dat spel heb ik liggen, nooit gebruikt , alleen de intro bij een vriend bekeken, heb geen ps3 helaas... kwam een en ander tussen !

Misschien nu een aanschaffen? Ze zijn recentelijk flink in prijs gedaald.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 05 okt 2009 20:45

Mortlach schreef:MSG is zeker geen slecht spel, ziet er fantastisch uit. Je moet alleen wel tegen een HELE HOOP tussenfilmpjes kunnen. En dan bedoel ik ook echt een hele hoop. Het is geen uitzondering om 20 minuten of meer naar een tussenfilmpje te zitten kijken.

Nee, daar heb ik absoluut geen trek in, kun je ze niet wegklikken? Konami staat overigens altijd voor kwaliteit games in mijn optiek.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 05 okt 2009 21:10

Bekijk deze video maar eens van Castlevania: Lords of the Shadows voor de Ps3. Releasedate: TBA 2010.
Afbeelding
Dit is grafisch het beste spel wat ik tot nu toe gezien heb.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 06 okt 2009 09:35

mohamed schreef:
Mortlach schreef:MSG is zeker geen slecht spel, ziet er fantastisch uit. Je moet alleen wel tegen een HELE HOOP tussenfilmpjes kunnen. En dan bedoel ik ook echt een hele hoop. Het is geen uitzondering om 20 minuten of meer naar een tussenfilmpje te zitten kijken.

Nee, daar heb ik absoluut geen trek in, kun je ze niet wegklikken? Konami staat overigens altijd voor kwaliteit games in mijn optiek.

Ja, volgens mij kan dat wel, maar ja, dan mis je dus het complete verhaal en zul je elke begin van je "missies" geen flauw idee hebben wat je moet doen en waarom je dat doet.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 06 okt 2009 10:00

Mortlach schreef:
mohamed schreef:

Ja, volgens mij kan dat wel, maar ja, dan mis je dus het complete verhaal en zul je elke begin van je "missies" geen flauw idee hebben wat je moet doen en waarom je dat doet.

Meestal legt het zichzelf wel uit als je eenmaal aan het spelen bent en Metal Gear Solid 4 ligt voor een prikkie bij de Bart Smit!

Terug naar “Archief”