Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 jan 2006 11:17

Smurffie schreef:
Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!

Goed voor je ouders ja. :shock:

Aiai..dan zit ik binnen de kortste keren met een ruitjesoverhemd-en-beige-ribbroek-man opgescheepd, die psalmen in slomotion versie luistert en géén TWS, Abba, John Denver, Roxette, oid kan waarderen. ](*,)

Spaar me. 8)

Hehe, ik zeg niet voor niets dat ik dan iemand krijg die ik NIET wil 8).
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 25 jan 2006 11:56

Ik heb wat reaties verwijderd. Zullen we weer on-topic gaan? Dit is mijn laatste waarschuwing, bij de volgende off-topic reacties, verwijder ik ze meteen of ik gooi dit topic naar slow-chat. Dank u
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 25 jan 2006 12:36

Ik moet er niet aan denken dat ik een vrouw zou moeten trouwen die door mijn ouders is uitgezocht. Niet dat ik nu echt twijfel aan hun oordeel over wat bij mij zou passen, maar toch. Ik vrees dat het dan toch wel een heel degelijk burgertrutje met een rok gaat worden.... :mrgreen: En dat is dan net niet wat ik onder een mooie vrouw zou willen scharen. Voor mij is een mooie vrouw, een vrouw met een eigen willetje en die mysterieus is...! Iedere dag een nieuw avontuur! Oh ja, en rood haar. Vind ik helemaal geweldig...! 8)
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 25 jan 2006 13:33

JialiKelly schreef:
rafaell schreef:
JialiKelly schreef:Ja, zo zijn vrouwen 8)

Nu generaliseer je denk ik :mrgreen:

Doh 8)

Mooie site ja, Kurt.

Je negeert een gedeelte van mijn vorige posting. 8)

Ah, Katlheen houdt van mysterieuze vrouwen, wat maakt een mysterieuze vrouw mooi? En belangrijker: wanneer is een vrouw mysterieus? En rood haar kan ik ook heel erg mooi vinden.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 25 jan 2006 14:08

Voor mij als ze niet voorspelbaar is. Als ze geen open boek is (wil niet zeggen dat ze dan introvert moet zijn hoor), maar iemand waarbij je iedere dag weer wat nieuws ontdekt. En waarom mysterieus? Ik houd niet zo van een saai leven, en dus ook niet van een saaie liefde :mrgreen:

Technico

Berichtdoor Technico » 25 jan 2006 14:11

Hmm, volgens mij heeft elk mens zijn dieptes. Ik denk niet dat er gelijk vrouwen afvallen als je daarop gaat bekritiseren :wink:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 jan 2006 14:12

Juist. Ik heb zelfs wel eens iemand horen beweren dat álle vrouwen mysterieus zijn 8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 25 jan 2006 14:42

Bullshit... Definitely.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 25 jan 2006 14:52

Dat alle vrouwen mysterieus zijn? Nou, dat zou ik niet willen onderschrijven hoor. Maar dat ze anders zijn en een eigen handleiding hebben (formaat statenbijbel), ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2006 14:57

annvisser schreef:
Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!

Haha, nou.. dan zou er waarschijnlijk helemaal geen man komen :mrgreen: Ze hebben mij (uiteraard :wink: ) het liefste thuis blijvend. Kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar goed, dat is een ander verhaal :-P :)

Lol... dan ben je niet vervelend en opstandig genoeg ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 25 jan 2006 14:59

Of het zegt meer over de grenzeloze liefde van thuis, voor hun opstandige dochter 8)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 jan 2006 18:36

Katlheen schreef:Dat alle vrouwen mysterieus zijn? Nou, dat zou ik niet willen onderschrijven hoor. Maar dat ze anders zijn en een eigen handleiding hebben (formaat statenbijbel), ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen!

Hehe, ík heb het ook niet gezegd! Maar ik wil best toegeven dat 'we' een handleiding hebben... ik iig wel en misschien nog wel van een groter formaat dan een statenbijbel :wink:. Maar dat houdt het afwisselend. Toch? :roll:

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 25 jan 2006 19:35

Precies, geheel volgens het gezegde: afwisseling doet eten :mrgreen: Nou, vooruit, 2 statenbijbels wil ik dan ook nog wel meetorsen hoor 8)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 25 jan 2006 19:49

Marnix schreef:
annvisser schreef:

Haha, nou.. dan zou er waarschijnlijk helemaal geen man komen :mrgreen: Ze hebben mij (uiteraard :wink: ) het liefste thuis blijvend. Kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar goed, dat is een ander verhaal :-P :)

Lol... dan ben je niet vervelend en opstandig genoeg ;)

Of ze vinden het een uitdaging om mij aan te kunnen.. mislukt natuurlijk! :P

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 25 jan 2006 20:39

Ik vind het gewoon een wat onzinnig fabeltje dat vrouwen zoveel gecompliceerder zouden zijn dan mannen, ik geloof niet dat ik daar in geloof... 8) Maar zonder gekheid, ik zie mijzelf echt niet als minder gecompliceerd dan de gemiddelde vrouw die ik ontmoet, en ook niet gecompliceerder.

Terug naar “Archief”