Homoseksualiteit deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Homoseksualiteit deel 7

Berichtdoor schelpje3 » 07 mar 2014 11:37

Het aantal gevallen van anuskanker is de afgelopen twee decennia flink toegenomen. De ziekte neemt vooral toe onder homoseksuele mannen met hiv. Dat blijkt uit onderzoek van het AMC in Amsterdam. De resultaten hiervan kwamen vrijdag naar buiten.
Telegraaf.nl

Faramir

Berichtdoor Faramir » 07 mar 2014 11:41

Ik wist niet dat er een verband kon zijn tussen HIV en kanker....

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 mar 2014 11:50

Faramir schreef:Ik wist niet dat er een verband kon zijn tussen HIV en kanker....

Aangezien HIV/AIDS een ziekte aan het afweersysteem is (Aids zelf is dan ook niet dodelijk, mensen die aan HIV overlijden doen dat over het algemeen aan een griepje of een longontsteking) lijkt het niet heel onlogisch.

Ik had er alleen nog nooit van gehoord...

visje36

Berichtdoor visje36 » 07 mar 2014 12:37

Buren weggepeste homo: 'Het is zijn eigen schuld'
vr 07 mrt 2014, 11:47
AMERSFOORT - Buren van weggepeste homo Henk doen in BNN's De Social Club schokkende uitspraken over homoseksualiteit

In de uitzending donderdagavond gaat presentator Tim Hofman verhaal halen in de Amersfoortse wijk De Liendert. De homoseksuele Henk moest de buurt ontvluchten na bedreigingen en mishandelingen.
Weinig mensen willen Hofman te woord staan. De camera wordt weggeduwd en een bewoner gooit de deur voor zijn neus dicht. Sommige buurtbewoners die wel de BNN-presentator willen praten, snappen wel waarom de homoseksuele man weggepest is.

"Iedereen wordt als meisje of jongen geboren. Als hij rare dingen wil doen dan is dat zijn eigen keuze", zegt een vrouw. Een andere voorbijganger vindt dat het zijn eigen schuld is. "Hij kan toch proberen een vrouw te vinden?"

Niet alle geïnterviewden staan negatief tegenover homoseksualiteit. "Ik vind het schandalig. Niemand heeft het recht homo's te treiteren en weg te pesten," zegt een man

(bron : Telegraaf.nl)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mar 2014 12:42

Ik ben heel nieuwsgierig wie die buurtbewoners zijn/waren. Zelf woon ik een paar straten bij die flat vandaan. Het zijn een paar flats die niet echt heel lekker bekend staan als een fijne omgeving.
Nu word de wijk weer zo lekker in het negatief dag licht gesteld.
Waar ik zelf erg nieuwsgierig naar ben zijn de bewoners die niks tegen homo's hebben, waren die ook bang voor die pesters, waar waren zij toen H. vernederd, uitgescholden, getrapt werd?
Laatst gewijzigd door Evelien op 07 mar 2014 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 07 mar 2014 12:44

Het is schandalig en naar alle waarschijnlijkheid heeft het wel iets met de culturele verrijking te maken waarover bepaalde linkse partijen altijd zo positief spreken.

Ik heb een veel betere oplossing en dat is die 30 a 40 personen die hiervan de oordzaak zijn oppakken, het Nederlandse paspoort afnemen en een enkeltje richting het land van het andere paspoort sturen. En indien het Nederlandse zonder dubbele nationaliteit betreft naar een heropvoedingskamp voor een jaartje of langer.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 07 mar 2014 12:46

We horen zoals altijd vaak maar één kant van het verhaal. Als zo'n BNN knulletje bij mij voor de deur komt te staan, doe ik ook niet open.
Het is alleen maar sensatie.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mar 2014 12:48

Hier een linkje naar een verslaggever van Rtvutrecht.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1145847/

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1146451/

visje36

Berichtdoor visje36 » 07 mar 2014 14:36

Laatst gewijzigd door visje36 op 07 mar 2014 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mar 2014 14:53

He ons huis... :oops:

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 mar 2014 19:13

schelpje3 schreef:Het aantal gevallen van anuskanker is de afgelopen twee decennia flink toegenomen. De ziekte neemt vooral toe onder homoseksuele mannen met hiv. Dat blijkt uit onderzoek van het AMC in Amsterdam. De resultaten hiervan kwamen vrijdag naar buiten.
Telegraaf.nl

Ja, eng verhaal. Deze kanker heeft dezelfde oorzaak als baarmoederhalskanker. Gelukkig loop je geen risico als je het gewoon bij 1 partner houdt.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 mar 2014 19:16

schelpje3 schreef:We horen zoals altijd vaak maar één kant van het verhaal. Als zo'n BNN knulletje bij mij voor de deur komt te staan, doe ik ook niet open.
Het is alleen maar sensatie.

Dit is gewoon grote flauwekul. Die jongen komt toch om de andere kant van het verhaal te beluisteren? Dus we horen inderdaad maar een kant van het verhaal, maar dat heeft niets met sensatie of het BNN knulletje te maken.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 mar 2014 19:17

Faramir schreef:Het is schandalig en naar alle waarschijnlijkheid heeft het wel iets met de culturele verrijking te maken waarover bepaalde linkse partijen altijd zo positief spreken.

Ik heb een veel betere oplossing en dat is die 30 a 40 personen die hiervan de oordzaak zijn oppakken, het Nederlandse paspoort afnemen en een enkeltje richting het land van het andere paspoort sturen. En indien het Nederlandse zonder dubbele nationaliteit betreft naar een heropvoedingskamp voor een jaartje of langer.

Uiteindelijk werkt dit toch ook alleen maar polariserend?

De oplossing zit in kennis en onderwijs. Zolang die mensen denken dat homo's ook gewoon een vrouw kunnen zoeken, zoals die vrouw zei, hebben we een probleem.
Net als dat we nog steeds een probleem hebben in christelijk Nederland zolang er mensen zijn die denken dat homo's kunnen veranderen van 'gerichtheid'.

visje36

Berichtdoor visje36 » 08 mar 2014 11:50

Zo'n jongen / man kende ik, die sprak ook van 'gerichtheid' zat bij different en is naar eigen zeggen 'veranderd' van gerichtheid en dus nu 'gelukkig' hetero, getrouwd met een vrouw (die weet van zijn homoseksuele gevoelens) en hij heeft kinderen een eigen gezin dus.

prima voor hem en ook prima als hij nu gelukkig is maar ga dit niet verkondigen als, dat is bij iedereen mogelijk die homoseksuele gevoelens heeft en daar mee worstelt, dat deze wel veranderen of verdwijnen, of verminderen en je dan 'gewoon' als hetero door het leven kan.

:? :shock:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 mar 2014 14:41

hm Het verhaal van die H. uit A'sfoort, ik begin toch wel erg te twijfelen wat nu echt waar is aan de verhalen die rond gaan op het net.

1. men zegt dat hij een koop appartementje heeft. (hij zegt letterlijk in 1 van zijn verhalen dat hij zijn app. niet te koop wil zetten).
2. de picknick die a.s. zondag georganiseerd word voor de flat (waar hij zou hebben gewoond) zijn huurflats (geen koopflats).

Het begint een beetje ongeloofwaardig te worden allemaal.

Terug naar “Archief”