@liefie 7.0 is niet te laag toch? Volgens mij is dat voor een vrouw wel oké. Wel aan de lage kant, maar niet te laag. Ben benieuwd wat die van mij is.
Was na bloedtransfusie 4.8, ben benieuwd of ze bij de nacontrole gaan prikken.
Ik moet dinsdag voor de nacontrole, naar de gyn. Ben wel erg benieuwd of ze nog een reden hebben kunnen vinden voor het plotselinge bloedverlies, wil eigenlijk wel weten of daar nog consequenties aan verbonden worden, ook met het oog op een mogelijke volgende keer. Het geeft me namelijk niet echt een heel gerust gevoel. Ook niet omdat ik al een keer eerder een jaar lang gevloeid heb, wat ze niet gestopt kregen, en cystes/poliepen etc heb gehad.

Maar dat was in een ander ziekenhuis, dus die geschiedenis hebben ze niet.
Daarna nog even een afspraak maken bij de vk, zij vonden het ook leuk als ik het nog af kwam sluiten, en zij willen ook graag weten hoe het bloedverlies is ontstaan.
Wat zielig trouwens van Nina's vingertje! Merk je dat ze er last van heeft?
@MissF is Frederiek al op geboortegewicht? Toen Floris dat nog niet was moest ik 'm ook wakker maken, kwam hij nooit uit zichzelf. Nu laat hij er meestal korter dan 3 uur tussen zitten..
Heerlijk, dat je even kon slapen! Lijkt me wel pittig dat dat niet zo goed kan met een wat ouder kindje al! Ik heb echt de eerste weken volop 's middags geslapen, en van de week zelfs nog een keer.
@AG fijn dat Ilona toch naar de school van jullie keuze mag!
Wat hangmatjes betreft: Floris vindt dat ook fijn! Daar ligt hij echt in, geeft ook een veilig gevoel.