mw schreef:Wat fijn dat je daar serieus bent genomen Nita! Heel veel succes met onderzoeken!
Moderator: Moderafo's
mw schreef:Wat fijn dat je daar serieus bent genomen Nita! Heel veel succes met onderzoeken!
nita schreef:bedankt meiden!
@saartje, in mijn omgeving heb ik helaas weinig mensen die me kunnen steunen, dat maakt het soms echt wel extra zwaar, het is zo heerlijk als je gewoon ff iemand kan bellen als je je rot voelt, even kan uithuilen als je het niet meer ziet zitten, maar goed het is nu eenmaal niet anders...
en God? Weet je soms voel ik me echt wel gedragen, maar hij voelt soms ook zoooooo ver weg, dan had ik weer een beetje hoop, en als ik dan weer hoor van al die onderzoeken, dan is die hoop en die moed, glipt zo tussen mn vingers door weg. Ik probeer mijn afleiding te zoeken, maar mijn ideen raken na een jaar wel beetje op![]()
.
LeChat schreef:Oh nita, je bent er dus nog lang niet... weer de hele medische molen in. Heel veel sterkte in deze spannende tijden!
Sophie77 schreef:Heel veel, nita, met alle onderzoeken en de spanning bij het wachten op uitslagen!
Sophie77 schreef:Heel veel sterkte, nita, met alle onderzoeken en de spanning bij het wachten op uitslagen!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten