Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor MissF » 15 mar 2010 11:46

Haha, wat een geweldige foto! Het bedje van Jurian heeft nooit hoog gestaan, dus hij kon gelukkig niet bij het hemeltje, maar na een paar maanden was ik het ding opeens zat, en heb het er ook afgehaald.

Jurian was vanmorgen pas om 10 uur wakker =D> Toen had ik al een was opgehangen en boven gepoetst, ideaal :) Nu ligt hij weer in bed, hij was alweer moe. Hoef ik nu lekker niet zoveel meer te doen.
Dat vind ik wel eens een nadeel aan een kindje dat rondloopt: ik kan niks boven doen als hij beneden is, in de box is het maximaal een kwartier tegenwoordig, en zodra hij doorheeft dat ik er niet meer ben klimt hij de trap op (hekjes hebben we allang, maar zijn nog niet vastgezet), of als ik de trap blokkeer gaat hij net zo lang jammeren onderaan en 'mama' roepen tot ik toegeef en toch maar naar hem toe ga. Niet dat het erg is, maar soms wel lastig omdat alles wat ik boven wil doen moet als hij slaapt.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 mar 2010 13:10

missf, ff wat speelgoed mee, en dan samen naar boven. Ik parkeerde julia nog wel eens in haar eigen ledikantje met speelgoed, dan kon ik boven meteen alles doen. Nu is een open verbinding prima om haar beneden te houden, zodat ik boven even aan de gang kan.

vpk.. wat leuk! die foto! :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mar 2010 13:49

wat een mooie foto's allemaal!

grappige foto vpk!

wauw wat slaapt jurian dan lang!! hier zitten we nog steeds met gebroken nachten ](*,)

hier zit ik weer met een zieke milan.. hij is sinds 19 februari ong 10 dagen beter geweest.. maar wordt steeds al snel weer ziek..

eerst had hij buikgriep.. veel overgeven diarree koorts.. daarna bronchitis.. (koorts vreselijk hoesten enz) en nu heeft hij weer koorts hoofdpijn keelpijn en last van zn benen...

sinds die tijd eet hij ook al bijna niets.. zelfs lekkere dingen niet..

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 mar 2010 14:34

Bah, wat naar tj, beterschap!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 15 mar 2010 15:08

hmmm, vervelend TJ.... beterschap met hem!

@*Annet*: hoe gaat het eigenlijk met caroline op school? houdt ze het een beetje vol die hele dagen? (toen zei je een x dat ze altijd nog sliep 's middags....)
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 15 mar 2010 16:43

@ TJ: sterkte joh!

@ MissF: kun je Julian weer trainen om langer in de box te gaan? Misschien is dat wel makkelijk, kun je net wat meer doen.
Want je hebt echt gelijk hoor, als ze rondlopen kun je weinig doen.
Anna Sofie moet 's morgens van mij een uur in de box en rond etenstijd 45 minuten of zo. (de kooktijd;-))

Heerlijk joh, dat Julian 's morgens zo lang slaapt. Anna Sofie eerst tot 9.00, maar sinds 2 weken om 8.00. Dus uitslapen is voorbij :(
Time flies when you have none!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mar 2010 18:11

hier zijn ze half 7 wakker.. en dan 's nachts vaak ook nog een paar keer :roll:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 mar 2010 19:25

tj: kan je ze niet trainen om langer in bed te blijven? Milan is toch wel zo oud dat hij dan lekker boekejs kan lezen enzo? Dan krijg jezelfook wat meer rust!

Hier overigens ook nog met enig regelmaat gebroken nachten! soms kunnen we lekker doortanken, maar vaak is het wel ball...

Nu milan zo ziek is gewees,t blijft hij ook vatbaarder hé! ff flink uitzieken voordat hij weer naar school gaat, wil ook nog wel eens helpen! overigens... dr komt zon aan! ze zeiden donderdag 15 graden met een heerlijk zonnetje!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mar 2010 19:37

in bed blijven ze wel! totdat de wekker gaat.. maar samen kletsen is zo gezellig :lol: en dan niet zacht ook :roll:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 15 mar 2010 19:38

m'n zus heeft haar beide 'kleintjes' van 6 en 5 een wekker gegeven, en die zet ze elke avond, en zodra die afgaat mogen ze uit bed...Ze doet dat nu een jaar ozfo en 't bevalt haar prima!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 mar 2010 19:58

Hugo slaapt ook nooit uit. Als wij geluk hebben tot 7.00 uur en dat is echt uitslapen. Hij slaapt ook meestal wel rond 18.30 uur en komt s'nachts eigenlijk nooit. Nu moet Cato ook tussen 6.00 en 7.00 uur een fles hebben, dus vind ik het prima. Ik vind die laatste voedingen ( die ik al vroeg geef, al om 21.30 uur) veel vervelender.
Eigenlijk vind ik hun ritme wel fijn, helemaal als ik straks weer aan het werk ga. Dan moeten ze er toch uit.

mykids5
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mykids5 » 15 mar 2010 20:16

trijntjejohanna schreef:
hier zit ik weer met een zieke milan.. hij is sinds 19 februari ong 10 dagen beter geweest.. maar wordt steeds al snel weer ziek..

eerst had hij buikgriep.. veel overgeven diarree koorts.. daarna bronchitis.. (koorts vreselijk hoesten enz) en nu heeft hij weer koorts hoofdpijn keelpijn en last van zn benen...

sinds die tijd eet hij ook al bijna niets.. zelfs lekkere dingen niet..

Je schreef een poosje terug dat hij niet tegen melk e.d kon...
kan hij geen lactose intolerantie hebben?

mijn kinderen hebben dat ook, 5 dagen melk of yoghurt eten gaat goed, daarna buikpijn...
mijn 2de dochter verdraagd helemaal geen melkprodukten,
toen ze die binnenkreeg, was ze altijd lusteloos, akelig, buikpijn, obstipatie of juist diaree...
misschien de moeite waard om het eens te laten testen, in het ziekenhuis dmv blaastest?
of naar de osteopaat, vaak hebben ze veel lucht in hun darmen, waardoor het eten niet lekker zit,
daarom eten ze net genoeg om geen honger te hebben, maar lekkere dingen staan ook tegen...!

sterkte ermee!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mar 2010 20:24

dat is mn andere :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 mar 2010 20:37

trijntjejohanna schreef:in bed blijven ze wel! totdat de wekker gaat.. maar samen kletsen is zo gezellig :lol: en dan niet zacht ook :roll:

ow.. haha.. dacht dat je al om half zeven beneden zat :shock: gelukkig kan je dan nog wle luieren! overigens wel leuk om dat af te luisteren! :D

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 mar 2010 09:37

Sterkte Tj!

Hier slapen we allemaal uit, Danique komt ook niet voor 9 uur meestal.
Ik ga er vaak eerder uit omdat ze nog slaapt, maar nu gaat ze `s avonds ook niet heel
vroeg in haar bed, 20:00.

Terug naar “Archief”