Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Daatje123 schreef:Wij betalen 60 euro aan Greenchoice, 15 euro water en 127 euro stadsverwarming. Krijgen wel elk jaar wat terug gelukkig...
Ho eens! Ik betaal 23 euro aan Greenchoice en krijg bijna de helft daarvan nog terug. Jij betaalt toch ook alleen electriciteit aan hun, of zit daar ook gas in?
Merisja schreef:Wij hebben ook een heerlijk financiele meevaller: mijn man werkt bij een bank en nu hebben we onze hypotheek bij die bank overgesloten tegen personeelscondities. Scheelt zo bruto 300 euro in de maandEcht bizar! Maar wel goed te gebruiken
![]()
Bumba schreef:Merisja schreef:Wij hebben ook een heerlijk financiele meevaller: mijn man werkt bij een bank en nu hebben we onze hypotheek bij die bank overgesloten tegen personeelscondities. Scheelt zo bruto 300 euro in de maandEcht bizar! Maar wel goed te gebruiken
![]()
Wel fijn zoiets, maar ook weer niet flexibel... Mijn man kon ook via zijn werk een hypotheek tegen een gunstige rente afsluiten, maar als hij weg zou gaan, wordt de rente omgezet tegen de dan geldende marktrente....... Wij betalen nu dus iets meer bruto dan wanneer we een hypotheek bij zijn werk zouden afsluiten, maar mijn man heeft wel de vrijheid om weg te gaan als hij een betere baan kan krijgen.
Daatje123 schreef:Hebben jullie wel eens gekeken op de buffer van Nibud welk bedrag ze aanraden als buffer (spaarrekening)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten