de pil deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Re: de pil deel 2

Berichtdoor meissie88 » 13 okt 2009 22:56

En hier nog iemand 'verplicht' aan de pil, was bij m'n huisarts voor een ontstoken moedervlek...En van 't één kwam 't ander...Volgens hem had ik toch wel heel veel puisten nog, en nog wat andere probleempjes erbij, en hij kon me maar 1 advies geven: ga niet met allerlei smeerseltjes uitproberen, maar ga aan de pil...Geloof dat ik de Jasmin ofzo heb...Heb 't nog niet bekeken :lol:
Zal eerst de gebruiksaanwijzing e.d. maar 's goed doorlezen, want uitleg kreeg 'k er niet bij :-oo

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 okt 2009 07:55

pil of geen pil, heb nooit pukkeltjes gehad.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 14 okt 2009 09:36

Tel je zegeningen :wink:
pobody's nerfect

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 14 okt 2009 10:06

Ook leuk...Lees ik gisterav de bijsluiter: Staat er een waarschuwing in dat het niet verstandig is om de pil te slikken bij problemen met de galblaas...Laat ik nou geen galblaas meer hebben...Vanmorgen de apotheek gebeld, die stuurde me weer door naar de assistente van de HA, en die vertelde me dat ik om 11 uur maar weer moest bellen want het was maar vreemd.... #-o :roll: :-&

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 14 okt 2009 12:58

Die HA van jou zou je ook achter het behang willen plakken....
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 14 okt 2009 13:38

mw schreef:Die HA van jou zou je ook achter het behang willen plakken....

Das nog zachtjes uitgedrukt 8-[

maar ik had me volgens hem weer druk gemaakt om niks, want het maakt niks uit of je galblaas hebt of niet...Waarom staat er dan in de gebruiksaanwijzing dat je extra voorzichtig moet zijn als je porblemen met je galblaas hebt #-o Najah...Bij mij is 'ie er uit, dus dat zal 't dan wel wezen ](*,)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 okt 2009 14:08

Die pil zal dan waarschijnlijk problemen met de galblaas kunnen verhevigen, maar als je geen galblaas meer hebt heb je die problemen dus ook niet meer...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 okt 2009 14:15

Daar zat ik ook aan te denken. Yasmin pil heb ik ook geslikt en mijn puistjes zijn er wel door weg gegaan.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 15 okt 2009 08:12

Kwebbel en Evelien: zitten jullie lekkerder in je vel nu je bent gestopt met de pil?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 okt 2009 09:15

Ik weet niet meer of ik het al geschreven had, maar ik ben ook gestopt met de pil. Niet om het hele 'kindjes' verhaal weer te beginnen, maar om eens te kijken of ik dan eindelijk die 'zwangerschapshormonen' kwijt raak. Ik bleef me maar niet mezelf voelen. Nu kan dat tot 9 maanden (of nog langer) na een bevalling wel, maar ik wilde zeker weten dat het niet door de pil kwam.
Nouja, daar kwam het dus zeker wel door. Ik voel me eindelijk weer helemaal mezelf. Niet zo raar onzeker, niet bij het minste of geringste kunnen huilen (dat doe ik dan wel niet, maar het gevoel is al irritant, zeker omdat ik het totaal niet herkende van mezelf).
Dus voor mij even geen pil meer. Die doorbraakbloedingen bleven ook komen. Ik was het helemaal zat.
Maar nu gaat het weer perfect. Heerlijk gevoel :D (alleen jammer dat ik nu mijn menstruatie niet meer kan regelen :( )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 okt 2009 14:58

Daatje123 schreef:Kwebbel en Evelien: zitten jullie lekkerder in je vel nu je bent gestopt met de pil?

Absoluut... Maar dat had ik een poos geleden ook al geschreven :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 okt 2009 15:18

vind het alleen wel jammer dat als je de pil niet meer slikt, de menstruatie niet meer kan regelen. Dat houdt me wel tegen om te stoppen met de pil.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 okt 2009 11:00

Daatje123 schreef:Kwebbel en Evelien: zitten jullie lekkerder in je vel nu je bent gestopt met de pil?
ik wilde het net schrijven :D ik voel mij veel beter, heb minder last van depressieve stemmingen enz. Ik voel mij veel beter, vrolijker enz. Heerlijk :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 17 okt 2009 12:18

hier wordt ook met de pil gestopt... maar dan om een heel andere reden... :-oo :D

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 okt 2009 12:50

Elvira:
Wens je van harte toe dat het snel zover mag zijn :wink:

Terug naar “Archief”