Moderator: Moderafo's

Daphne schreef:Een flinke bosvoor alle vrijgezellen hier!
Rienuku schreef:en????? ben je er al achter???
Geen kaartjes op de mat, enkel zo'n blauwe belastingenvelop. Maar ik had eigenlijk niet anders verwacht
Ik moet ook eerlijk toegeven dat dit feit (iets ontvangen met valentijn) wel geschiedenis schrijft hoor! Ergens geloofde ik het eerst niet...dacht dat ze verkeerd bezorgd waren haha en heb je t al ?mw schreef:Ik schijn morgen iets te krijgen...

(sja, dat krijg je blijkbaar als je roept dat je valentijn niet serieus neemt filia schreef:Hm, je mag mijn kaart/4 rozen/2 smsjes allemaal hebben, ik weet nu nóg niet helemaal wat serieus en wat gein was...(sja, dat krijg je blijkbaar als je roept dat je valentijn niet serieus neemt
)
Ik schrok wel ff toen de bloemist voor de deur stond.

mw schreef:Ik schijn morgen iets te krijgen...
Gerdien B. schreef:mw schreef:Ik schijn morgen iets te krijgen...
vertel... van wie???
Een hartje met daarin chocolaatjes in hartjesvorm!mw schreef:filia schreef:Hm, je mag mijn kaart/4 rozen/2 smsjes allemaal hebben, ik weet nu nóg niet helemaal wat serieus en wat gein was...(sja, dat krijg je blijkbaar als je roept dat je valentijn niet serieus neemt
)
En ben je er al achter?
filia schreef:mw schreef:filia schreef:Hm, je mag mijn kaart/4 rozen/2 smsjes allemaal hebben, ik weet nu nóg niet helemaal wat serieus en wat gein was...(sja, dat krijg je blijkbaar als je roept dat je valentijn niet serieus neemt
)
En ben je er al achter?
Ja. Op één roos na ben ik overal blij mee...
mw schreef:filia schreef:mw schreef:En ben je er al achter?
Ja. Op één roos na ben ik overal blij mee...
Dat klinkt niet verkeerd;)

filia schreef:Wel lastig dilemma: wat doe je met een ongewenste roos?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten