kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 24 sep 2008 11:28

Nou, ik hou ook niet echt van spijkerstof. Af en toe heb ik een spijkerjasje aan 's zomers (ik heb een heel donkere en een heel lichte).
Sowieso nooit een lange spijkerrok, want het staat zo 'stijf'. En korte spijkerrokjes staat me niet. Dus nee, ik heb er ook niet zoveel van. Oja, wel een heel oude spijkerbroek, die zit heerlijk. Lekker voor als ik ga werken in huis ofzo.

En ik hou dus wel van alle PAARStinten, dus dat komt mooi uit :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 sep 2008 11:29

Ik heb een aantal jaren geen spijkerkleding gedragen. Nu heb ik weer een spijkerbroek en ik draag hem heel veel, zit eigenlijk best lekker en het ziet er netjes uit (ik heb ook van die slobberbroeken...)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2008 11:38

ik vindt het heerlijk om in een spijkerbroek te werken. Het kan tegen een stootje en was hem dan ook lekker op 60 graden mee. Maar ik draag geen strakke spijkerrokjes. Ik heb er wel 1, maar dat is niet echt spijkerstof (eigenlijk nep spijkerstof).

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 24 sep 2008 11:40

Ik ben ook echt wel van de spijkerbroeken, heerlijk! Zeker als ik aan het werk ben, kun je lekker makkelijk in bewegen en je hoeft er niet zo heel netjes op te zijn. Stel gympen eronder, ideaal :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 sep 2008 11:41

ik vind spijkerbroeken en rokjes heerlijk! Alles kan erop. Ik hou ook niet van lange spijkerrokken, sowieso niet van lange rokken. IK heb 1 stoere, lichtgrijze. Maar zelfs die heb ik amper aan. Maar korte strakke spijkerrokjes, of net over de knie, vind ik heerlijk.
Net als spijkerbroeken. MIjn man houdt er helemaal niet van, hij vindt het nooit mooi staan bij me, maar dat scheelt me niks, het zit zo lekker :D
En tja, een zwarte pantalon staat veel mooier, maar op mijn werk ga ik me niet zo netjes kleden. Dan is een spijkerbroek veel lekkerder.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 sep 2008 12:27

ja vind ik wel MissF, spijkerbroeken rulez 8) mijn man zegt ook wel ns tegen mij: meid kleed je eens lekker in een "gewone" broek met krijtstreep ofzo of gewoon een andere broek, maar ze zitten zooooo lekker :D
Verder draag ik bijna alles op spijkerbroeken, makkelijke kleur he 8)

ik weet niet meer wie er over begon dat spijkerbroeken vaal worden. Ik heb het NOOIT meegemaakt! Niet toen ik thuis woonde, en ook niet nu ik zelf de was doe. Ik trek ze binnenste buiten en zorg dat ie met de donkere bonte was mee kan. Verder nooit geen problemen! Ik heb nu een spijkerbroek gekregen van een collega, die heeft m ook weer gekregen van een vriendin. En hij is nog steeds helemaal gaaf, geen verkleuring, vervaging helemaal niets!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 24 sep 2008 15:49

Vanmiddag bijna 3 uur winkel in, winkel uit gelopen. Alleen niks gevonden :(. Had bij de Missetam een spijkerrokje aan van €39,95, maat 38 was te groot en 36 hadden ze niet..... Andere vond ik toch niet mooi, heb al een wat wijdere spijkerrokje wil nu wat meer een rechte hebben. Kon ook nergens geen leuke vesten ed. vinden..... Grrr.....

Kwam alleen thuis met een spijkerrok voor m'n moeder en nog een zomerrokje voor mezelf. De zomer is alwel bijna voorbij. Magoed zag bij de Didi in de aanbieding was nu €10, normaal €69,95. Kon hem echt niet laten hangen :P.

Hou zelf ook absoluut niet van lange rokken, en ga ze ook niet meer kopen. Heb er nog wel een paar, maar draag ze gewoon niet meer. Geef mij maar korte rokken, op of net onder de knie. En spijkerrokken zijn gewoon ideaal, alles kun je erop doen.
Wat de toekomst brengen moge........

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2008 15:51

ik heb een paar noa noa lange rokken geweldig. Echt super leuk modelletjes. Wel heel erg netjes. En bij didi een lekkere dikke lange zwierige rok....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 sep 2008 15:54

ik heb ook even geshopt maar weinig gevonden. Ben o.a. bij Zeeman, Vogele, MissEtam en MS Mode geweest. Ben ik nou zo kieskeurig of is de mode gewoon niet leuk? :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 24 sep 2008 15:59

kwebbel schreef:ik heb ook even geshopt maar weinig gevonden. Ben o.a. bij Zeeman, Vogele, MissEtam en MS Mode geweest. Ben ik nou zo kieskeurig of is de mode gewoon niet leuk? :?

Ik zou het niet weten, heb al heeeeeeeeel lang niet geshopt :|
Maar er zijn toch wel meer winkels? Over het algemeen vind ik Vogele en MS Mode nou ook niet echt heel modieuze winkels. Daar moet je langer naar iets leuks zoeken is mijn mening. Ben je al bij H&M, Steps oid geweest? Die zijn ook niet zo duur.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 24 sep 2008 16:04

Ben vanmiddag wel bij 15 winkels geweest, maar ook zonder resultaat :?..... Volgende week maar eens naar de 'grote stad' :P.
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 sep 2008 16:07

ChupaChups schreef:
kwebbel schreef:ik heb ook even geshopt maar weinig gevonden. Ben o.a. bij Zeeman, Vogele, MissEtam en MS Mode geweest. Ben ik nou zo kieskeurig of is de mode gewoon niet leuk? :?

Ik zou het niet weten, heb al heeeeeeeeel lang niet geshopt :|
Maar er zijn toch wel meer winkels? Over het algemeen vind ik Vogele en MS Mode nou ook niet echt heel modieuze winkels. Daar moet je langer naar iets leuks zoeken is mijn mening. Ben je al bij H&M, Steps oid geweest? Die zijn ook niet zo duur.
Steps hebben ze misschien wel in Utrecht, dan kunnen we zaterdag gaan winkelen :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 24 sep 2008 16:08

Ik heb ook altijd dat als je er speciaal op uit trekt, er echt NIKS leuks te vinden is. En als je zomaar toevallig een rondje loopt in de stad, je vervolgens met tassen vol huiswaarts keert :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 sep 2008 16:08

mag ik wel oppassen dan, wordt manlief weer boos :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2008 16:10

ik heb echt al heel wat weken/maanden geen kleren gekocht (kleren voor de trouwdag uitgezonderd, en dat is dus een trouwjurk en een jurkje voor de 1edag). In Oktober hoop ik samen met een vriendin te gaan winkelen/shoppen voor de trouwdag (want alleen een kale jurk is niks in de winter) dus heerlijk op schoenen uit, iets voor onder het jurkje en er overheen.

Terug naar “Archief”