Moderator: Moderafo's
Saskia schreef:Heeft iemand nog tips voor pannen met aangekoekt eten? ik had hier nog een blik bruine-bonensoep, die zette ik op het gas en vergat het vervolgens compleet...Ik heb de pan alweer met water en waspoeder opgezet, maar het wil nog niet zo erg weg (moet je nagaan hoe erg het is
)
Galateia schreef:Saskia schreef:Heeft iemand nog tips voor pannen met aangekoekt eten? ik had hier nog een blik bruine-bonensoep, die zette ik op het gas en vergat het vervolgens compleet...Ik heb de pan alweer met water en waspoeder opgezet, maar het wil nog niet zo erg weg (moet je nagaan hoe erg het is
)
Ik zou persoonlijk dus gewoon een andere pan kopen. En ik ben nu echt bloedserieus.
jamillah schreef:Galateia schreef:Saskia schreef:Heeft iemand nog tips voor pannen met aangekoekt eten? ik had hier nog een blik bruine-bonensoep, die zette ik op het gas en vergat het vervolgens compleet...Ik heb de pan alweer met water en waspoeder opgezet, maar het wil nog niet zo erg weg (moet je nagaan hoe erg het is
)
Ik zou persoonlijk dus gewoon een andere pan kopen. En ik ben nu echt bloedserieus.
Ja, jij![]()
Ik heb het eens gehad met melk, water er in met een vaatwastablet en op het gas. Wel een mondkapje voordoen en alle ramen en deuren open anders vergas je..
Galateia schreef:jamillah schreef:Galateia schreef:Saskia schreef:Heeft iemand nog tips voor pannen met aangekoekt eten? ik had hier nog een blik bruine-bonensoep, die zette ik op het gas en vergat het vervolgens compleet...Ik heb de pan alweer met water en waspoeder opgezet, maar het wil nog niet zo erg weg (moet je nagaan hoe erg het is
)
Ja, jij![]()
Ik heb het eens gehad met melk, water er in met een vaatwastablet en op het gas. Wel een mondkapje voordoen en alle ramen en deuren open anders vergas je..
Maar als je al met een mondkapje voor en de ramen open moet beginnen... kom op: doe je dat serieus
jamillah schreef::mrgreen: Eigenlijk was het een helder idee van mn broer. Die zat bij ons te kolonisten en dacht het wel even te regelenHij was schoon en ik gebruik het pannetje nog. Het was ook van mn pannenset en sja, daar ben ik zo trots op dan wil ik geen ander pannetje dat stààt toch voor geen kant op je fornuis
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 465 gasten