Leuk essieee, van harte gefeliciteerd!!
Wanneer begint je daarmee? In september?
Veel succes en plezier ermee!
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:ik krijg nog steeds het zelfde. Ben zelfs achteruit gegaan omdat ik bij een andere thuiszorgorganisatie ben gaan werken. Voorheen verdiende ik 8,90 en nu 8,00. Gelukkig ben ik geen kostwinner. Maar leuk is anders. Ook omdat ik lichamelijk niet veel kan werken en veel ziek ben, baal ik daar best wel van.
Evelien schreef:tsja geen idee...
Wat ik wel weet is dat als je als Alpha hulp gaat werken (niet meer dan 11/12 uur in de week, ivm belasting) dat je 10 euro in het uur verdient. Misschien is dat iets? (alleen heb je dan geen vakantiegeld en krijg je niks doorbetaald als je ziek bent of vakantie op neemt).
Weet je wat ik zo irritant vindt? (misschien ben ik wel een gigantische zeurkous) Als ik bij een client aan het werk ben, die ook persoonlijke verzorging krijgt (gedouched wordt) dat de vz-ers gewoon echt alles achter zich aan laten slingeren, niks opruimen etc. (zit wel verschil in hoor) Sommigen laten gerust een enorm natte vloer achter, is het zo moeilijk om even met de trekker de natte vloer aan te vegen?
Evelien schreef:bij sommige verzorgers merk je gewoon dat je minder waard bent. (en dat is echt heel naar, gewoon door je te negeren bbbrrr..... )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten