Als je niks meer wilt lezen, kijk dan niet op deze topic

Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Annet76: de kranten staan er vol van, evenals internet, schrijf je die dan ook om te vragen of ze nu maar willen stoppen met berichtgeving ?
Annet76 schreef:schelpje3 schreef:Annet76: de kranten staan er vol van, evenals internet, schrijf je die dan ook om te vragen of ze nu maar willen stoppen met berichtgeving ?
Je reageert niet op wat ik zeg, namelijk:
"ik bid liever voor deze jongen dan dat ik er alles aan doe om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen weten van de slechtheid van een ander.
Nu weten we het langzaam wel toch?"
Het is gewoon niet goed om alle kranten langs te gaan, en dan ervoor zorgen dat het (slechte) nieuws zich zo snel mogelijk verspreid.
Dáár ben je mee bezig, daarnaast je conclusies trekken over Joran, de moeder van Joran enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz......
Ik zou ergens anders de voorkeur aangeven; maar het is jouw keuze het op deze manier te doen. Ik kan daar evenmin een goed woord voor vinden.
Loucom schreef:Annet76 schreef:schelpje3 schreef:Annet76: de kranten staan er vol van, evenals internet, schrijf je die dan ook om te vragen of ze nu maar willen stoppen met berichtgeving ?
Je reageert niet op wat ik zeg, namelijk:
"ik bid liever voor deze jongen dan dat ik er alles aan doe om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen weten van de slechtheid van een ander.
Nu weten we het langzaam wel toch?"
Het is gewoon niet goed om alle kranten langs te gaan, en dan ervoor zorgen dat het (slechte) nieuws zich zo snel mogelijk verspreid.
Dáár ben je mee bezig, daarnaast je conclusies trekken over Joran, de moeder van Joran enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz......
Ik zou ergens anders de voorkeur aangeven; maar het is jouw keuze het op deze manier te doen. Ik kan daar evenmin een goed woord voor vinden.
Mooi dat jij voor hem bid, ik niet, heb daar niets meer mee. Maar waarom zouden we daar eigenlijk op moeten reageren?
Hoezo zorgen wij ervoor dat het nieuws zich snel verspreid, je kunt toch ergens 'geïnteresseerd' in zijn, gewoon benieuwd hoe het verder verloopt, is dat verkeerd? Nee!
Ben je het er niet mee eens, nou kom hier dan niet, het is niet verplicht, is niet voor niets topic actualiteit, dat je over dingen spreekt die nu actueel zijn.
Akkoord, maar het neemt nu bizare vormen aan, vandaar mijn reactie.
Ik bid wél voor hem. Misschien onbegrijpelijk, maar ik denk denk dan: "wat zou Jezus doen, als we Joran voor zijn voeten werpen?"
Wat doet Jezus met de overspelige vrouw die voor zijn voeten wordt geworpen?
meisje20 schreef:en hem dan maar dood laten schieten in het gevangenis?
hij heeft hulp nodig, en die gaat hij daar niet krijgen. (althans niet de goede hulp)
en als een andere buitenlander hier iemand vermoord, mag die wel terug naar eigen land, want die willen we hier niet hebben.
dat is toch krom....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten