Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 nov 2008 22:40

Evelien schreef:ach had graag een ander kleurtje willen hebben maar tsja. :oops:
Het is juist een mooie kleur! Al kan ik me wel voorstellen dat je er zeker als kind niet zo blij mee bent. Maar ach, als je -zoals ik- hoogblond bent word je ook weer voor blonT uitgemaakt, 't is altijd wat :wink:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 11 nov 2008 22:48

meissie88 schreef:Mijn haar word laatste tijd ook veeeel dunner...Echt niet leuk meer :? Had altijd enorme bos, maar word nu toch echt dunnetjes :? En de kapper weet niet waar 't aan kan liggen, was latst bij de dokter, maar die had ook geeeen idee...Grrrr :roll: Als ik foto's zie van 2 jaar trug.... :shock:

Slik je misschien de pil?
Zomaar een idee hoor. Als ik die slik wordt mijn haar ook steeds dunner. Ben gestopt en het is echt weer 2 keer zo dik. Het ging zo geleidelijk dat ik pas na een tijd er achter kwam dat het ineens zo dun was :shock:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 nov 2008 10:12

ik slik ook de pil, en heb last van haaruitval. Heeft dat er misschien ook mee te maken ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 nov 2008 11:12

Met de pil had ik er altijd nog meer last van dan zonder. In de zomer had ik sowieso altijd al kale plekken op mijn hoofd (lang leve mijn krullen, dan zijn ze tenminste niet zichtbaar), omdat het uitvalt. Niemand weet een reden (tenminste, de kapper niet, naar de dokter ben ik er nooit voor geweest). Maar in de winter leek het altijd nog wel wat.
Met het slikken van de pil zat het zelfs in de winter niet echt geweldig meer.

Nu ik zwanger ben heb ik dubbel haar gekregen ofzo :D Het valt amper uit, en lijkt echt dikker. Dus hormonen (wat de pil volgens mij ook is), kunnen wel invloed hebben.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 nov 2008 11:22

Nee... 'k slik de pil niet...nóg niet tenminste ;-)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 12 nov 2008 11:31

... is dus eigenlijk een heel goed argument, om maar eens met de pil te stoppen! Ik slik m al jaren en heb ook erg dun haar. (mijn haar wordt ook steeds dunner) Maar had nooit gedacht dat de pil daar wel eens invloed op zou kunnen hebben...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 nov 2008 11:39

Het is ook heel makkelijk op te vangen hoor.
Heb er ook wel eens periodes last van. Dan slik ik een week of twee van die vitaminepillen speciaal voor haar en nagels (ik wist niet dat het bestond!) en dan ben ik er zo weer vanaf. Dat spul verkopen ze sowieso bij de Etos.
pobody's nerfect

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 12 nov 2008 11:57

... goed idee, Jo'tje!
(hopen dat ze die in Duitsland ook hebben)

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 12 nov 2008 12:02

Ik hoorde pasgeleden dat je door veel stress ook haaruitval kan hebben. Dat was dan wel bij een meisje van 5 jaar, maar die had hele kale plekken. Maar misschien kan dat het ook wezen... :shock:
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 nov 2008 12:06

Hmmm..stress heb k wel ja...en die vitamine-pillen is wel idee...Vond gister nog 'n foto van 2 jaar trug.... :shock:
Afbeelding
Nu is't echt stuk korter en minder volume...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 nov 2008 12:45

Wow, zwijmel, wat een mooi haar!!
Ik heb me er maar bij neergelegd dat nooit te krijgen :D
Bij mij komt haaruitval waarschijnlijk gewoon door het jaargetijde, normaal gesproken. Net als dat het in de zomer een rare vale kleur krijgt, en in de winter echt mooi oranje/rood/blond is. Ik verstop de kale plekken maar gewoon onder mijn krullen :) Zolang het dan niet regent buiten en mijn haar niet nat is, ziet niemand er iets van
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 12 nov 2008 13:16

Bij mij ging mijn haar na de bevalling enorm uitvallen. Ik haalde echt hele plukken tegelijk eruit, er bleef niets over. Nu is het gelukkig wel weer dikker aan het worden, maar momenteel wel met het gevolg dat er overal van die gekke plukjes 'nieuw' haar komen, steekt mooi overal tussenuit :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 nov 2008 13:39

wat mooi haar heb je meissie88 !! Ben er zowaar jaloers op :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 nov 2008 13:41

kwebbel schreef:wat mooi haar heb je meissie88 !! Ben er zowaar jaloers op :shock:

hád he... :(

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 12 nov 2008 14:27

Ik ga meestal 1 keer in de 3 maand na de kapper, tenminste ik probeer het vaak te rekken tot 3 maanden. De laatste keer dat ik het geknipt had, zat het niet zo leuk als de vorige keer, en nu na 6 weken heb ik zoiets van wil wel weer na de kapper. Magoed nog ff geduld..... Wil dr alleen graag een ns n keer een ander kapsel in, alleen weet nooit wat. Heb het op schouderlengte, vaak in lagen, krijg ik tenminste meer krullen, dan weer n keer schuine pony, dan weer n keer recht ed. Heb een kruin, moet dan wel iets van een pony hebben. Anders valt automatisch de draai er weer in.

Wil me haar graag weer lang hebben, magoed me haar groeit bijna niet. Als ik het niet laat knippen, dan ziet het er helemaal niet uit. Deed eerder nog wel eens om de 2 maand, en dan de ene keer helemaal laten knippen, andere keer alleen pony. Magoed dat bevalt me niet zo goed, dus dan steeds maar helemaal.

Heb ook erg dun haar, heb er wel slag/krullen in, anders was het echt geen gezicht. Ga die pillen ook maar eens proberen voor haar en nagels, wie weet word het nog eens wat dikker en groeit het wat harder :roll:.

M'n haar reageerd wel heel sterk op antibioticakuur en medicijnen :?.
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”