Ik ga meestal 1 keer in de 3 maand na de kapper, tenminste ik probeer het vaak te rekken tot 3 maanden. De laatste keer dat ik het geknipt had, zat het niet zo leuk als de vorige keer, en nu na 6 weken heb ik zoiets van wil wel weer na de kapper. Magoed nog ff geduld..... Wil dr alleen graag een ns n keer een ander kapsel in, alleen weet nooit wat. Heb het op schouderlengte, vaak in lagen, krijg ik tenminste meer krullen, dan weer n keer schuine pony, dan weer n keer recht ed. Heb een kruin, moet dan wel iets van een pony hebben. Anders valt automatisch de draai er weer in.
Wil me haar graag weer lang hebben, magoed me haar groeit bijna niet. Als ik het niet laat knippen, dan ziet het er helemaal niet uit. Deed eerder nog wel eens om de 2 maand, en dan de ene keer helemaal laten knippen, andere keer alleen pony. Magoed dat bevalt me niet zo goed, dus dan steeds maar helemaal.
Heb ook erg dun haar, heb er wel slag/krullen in, anders was het echt geen gezicht. Ga die pillen ook maar eens proberen voor haar en nagels, wie weet word het nog eens wat dikker en groeit het wat harder

.
M'n haar reageerd wel heel sterk op antibioticakuur en medicijnen

.
Wat de toekomst brengen moge........