Wat zijn de vereisten van Jouw vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 sep 2004 22:10

Waarom mag hij geen 18 zijn, net als jij? Als hij hetzelfde niveau moet hebben én ouder dan 20 moet zijn zal die inderdaad onvindbaar blijken.. 8)

Ik ga voor vrouwen die 1 jaar ouder zijn dan ik. :D

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 14 sep 2004 22:10

Tabitha schreef:(ik wordt nl. helemaal gek van mensen die de oren van je hoofd praten)

dat doe jij zeker al ! :?
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 14 sep 2004 22:53

Aragorn schreef:Waarom mag hij geen 18 zijn, net als jij? Als hij hetzelfde niveau moet hebben én ouder dan 20 moet zijn zal die inderdaad onvindbaar blijken.. 8)

Ik ga voor vrouwen die 1 jaar ouder zijn dan ik. :D

Hij mag best 18 zijn, maar ik val gewoon nooit op jonge jongens.
Dat zit waarschijnlijk bij ons in de familie en ik ga natuurlijk ook geen eeuwenoude tradities doorbreken :)

the shadow schreef:
Tabitha schreef:
(ik wordt nl. helemaal gek van mensen die de oren van je hoofd praten)

dat doe jij zeker al !

:mrgreen: Akelig mannetje![/i]
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 15 sep 2004 08:02

the Sailor schreef:
S-je schreef:
the Sailor schreef:
S-je schreef:Okay... komt mijn lijst: :lol:

Christelijk, stoer (lekker vaag woord), lief, verzorgd, humoristisch, hij moet mij ook leuk vinden (en ik hem), k moet het heel m'n leven met hem uit kunnen houden, spontaan dingen zomaar doen, serieus, verstandelijk even oud of iets ouder dan mij, langer dan mij, onafhankelijk, romantisch (soms), doorzetter, beetje een dromer, moet btje van dezelfde muziek houden, technisch, eeehhmm... zoiets :roll:

:shock:

Veel succes met zoeken...tevens wil ik je vriend succes wensen hieraan te voldoen :wink:

k Ga niet zoeken, maar ben er al wel één tegen gekomen die daaraan voldoet... eigenlijk... zomaar opeens... denk ik... :)

hmm,ik vind zulke lijstjes surrealistisch..ik geloof niet dat er mannen bestaan die hier altijd aan zullen voldoen,ik weet ook niet tot in hoeverre je dit serieus bedoelt.
Maar vroeg of laat kom je er achter dat ook diegene niet aan al deze eisen zal voldoen.En dan?Maak je het dan maar uit?Of ben je bereid om onvoorwaardelijk van diegene te houden?

Ghighi... nee man. Dit is bedoelt met een dikke vette :wink:!! Maar vrees niet, ik ben al iemand tegen gekomen die deze eigenschappen heeft, het was misschien meer een omschrijving van een persoon... :D Het wil ook niet zeggen dat wanneer iemand aan deze punten voldoet (argh, wat een uitspraak) dat hij dan gelijk de perfecte match is voor me, het moet gewoon klikken... k Denk er niet over na, als het klikt, klikt het, anders niet... :8>

Uitleg
Christelijk: dit is gewoon een heel belangrijk punt, maar dat snap je zelf ook wel
Stoer: niet serieus bedoelt, maar hij moet wel enige uitstraling hebben, anders valt hij me sowieso niet op
Lief: hij moet me niet gaan slaan ofzo, dus een beetje lief mag hij wel zijn
Verzorgd: als hij zich twee weken niet wast, enorm stinkt, nooit z'n tanden poetst, zwarte vegen op z'n gezicht (behalve bij commando's, ghihgi), zulke dingen, en dan voor m'n deur staat om uit te gaan, sorry... dan ga ik niet mee
Humoristisch: wanneer er geen humor is, wordt het al snel een beetje saai, vrees ik, maar goed...
Hij moet mij ook leuk vinden (en ik hem): vrij logisch
k Moet het heel m'n leven met hem uit kunnen houden: ook best handig...
Spontaan dingen zomaar doen: dit is gewoon leuk als dat zo is, anders wordt het best saai, vrees ik, zo hou je een "relatie" levendig door verrassingen en spontane dingen
Serieus: wanneer het alleen maar loltrappen is en hij durft nooit beslissingen te nemen of ergens serieus over te praten, dan wordt het niks
Verstandelijk even oud of iets ouder dan mij: het is best makkelijk dat wanneer je heel je leven met iemand moet kunnen delen je over iets kan praten waar je allebei in geinteresseerd bent
Langer dan mij: dit is niet noodzakelijk, maar hangt wel een beetje samen met uitstraling, stoerheid, zulke dingen. Je moet je veilig voelen bij je vriend, soort oergevoel, weet ik veel
Onafhankelijk: hij moet zelf beslissingen kunnen nemen, anders is het net een klein kind
Romantisch (soms): op zich ook wel leuk, soms...
Doorzetter: heeft een klein beetje met onafhankelijkheid te maken
Beetje een dromer: hoeft niet persé
Moet btje van dezelfde muziek houden: hoeft ook niet persé, maar wel leuk
Technisch: wel handig en heeft ook weer te maken met zelfde interesses, maar hoeft niet

Klinkt allemaal vrij logisch toch? :mrgreen:

the Sailor
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor the Sailor » 15 sep 2004 16:41

S-je schreef:
the Sailor schreef:
S-je schreef:
the Sailor schreef:
S-je schreef:Okay... komt mijn lijst: :lol:

Christelijk, stoer (lekker vaag woord), lief, verzorgd, humoristisch, hij moet mij ook leuk vinden (en ik hem), k moet het heel m'n leven met hem uit kunnen houden, spontaan dingen zomaar doen, serieus, verstandelijk even oud of iets ouder dan mij, langer dan mij, onafhankelijk, romantisch (soms), doorzetter, beetje een dromer, moet btje van dezelfde muziek houden, technisch, eeehhmm... zoiets :roll:

:shock:

Veel succes met zoeken...tevens wil ik je vriend succes wensen hieraan te voldoen :wink:

k Ga niet zoeken, maar ben er al wel één tegen gekomen die daaraan voldoet... eigenlijk... zomaar opeens... denk ik... :)

hmm,ik vind zulke lijstjes surrealistisch..ik geloof niet dat er mannen bestaan die hier altijd aan zullen voldoen,ik weet ook niet tot in hoeverre je dit serieus bedoelt.
Maar vroeg of laat kom je er achter dat ook diegene niet aan al deze eisen zal voldoen.En dan?Maak je het dan maar uit?Of ben je bereid om onvoorwaardelijk van diegene te houden?

Ghighi... nee man. Dit is bedoelt met een dikke vette :wink:!! Maar vrees niet, ik ben al iemand tegen gekomen die deze eigenschappen heeft, het was misschien meer een omschrijving van een persoon... :D Het wil ook niet zeggen dat wanneer iemand aan deze punten voldoet (argh, wat een uitspraak) dat hij dan gelijk de perfecte match is voor me, het moet gewoon klikken... k Denk er niet over na, als het klikt, klikt het, anders niet... :8>

Uitleg
Christelijk: dit is gewoon een heel belangrijk punt, maar dat snap je zelf ook wel
Stoer: niet serieus bedoelt, maar hij moet wel enige uitstraling hebben, anders valt hij me sowieso niet op
Verzorgd: als hij zich twee weken niet wast, enorm stinkt, nooit z'n tanden poetst, zwarte vegen op z'n gezicht (behalve bij commando's, ghihgi), zulke dingen, en dan voor m'n deur staat om uit te gaan, sorry... dan ga ik niet mee
Humoristisch: wanneer er geen humor is, wordt het al snel een beetje saai, vrees ik, maar goed...
Spontaan dingen zomaar doen: dit is gewoon leuk als dat zo is, anders wordt het best saai, vrees ik, zo hou je een "relatie" levendig door verrassingen en spontane dingen
Serieus: wanneer het alleen maar loltrappen is en hij durft nooit beslissingen te nemen of ergens serieus over te praten, dan wordt het niks
Verstandelijk even oud of iets ouder dan mij: het is best makkelijk dat wanneer je heel je leven met iemand moet kunnen delen je over iets kan praten waar je allebei in geinteresseerd bent
Langer dan mij: dit is niet noodzakelijk, maar hangt wel een beetje samen met uitstraling, stoerheid, zulke dingen. Je moet je veilig voelen bij je vriend, soort oergevoel, weet ik veel
Onafhankelijk: hij moet zelf beslissingen kunnen nemen, anders is het net een klein kind
Technisch: wel handig en heeft ook weer te maken met zelfde interesses, maar hoeft niet

Ja, duidelijk, Thanx voor je uitleg :D
Jij hebt technische interesses?cool..(en zeldzaam bij vrouwen) :)
tonight we'll build a bridge across sea and land
see the sky the burning rain
she will die and live again
tonight

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 15 sep 2004 17:01

S-je schreef:
Uitleg

*schrijft zich weer in. :mrgreen:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 sep 2004 18:29

S-je schreef:Ghighi... nee man. Dit is bedoelt met een dikke vette :wink:!! Maar vrees niet, ik ben al iemand tegen gekomen die deze eigenschappen heeft, het was misschien meer een omschrijving van een persoon... :D Het wil ook niet zeggen dat wanneer iemand aan deze punten voldoet (argh, wat een uitspraak) dat hij dan gelijk de perfecte match is voor me, het moet gewoon klikken... k Denk er niet over na, als het klikt, klikt het, anders niet... :8>

Uitleg

Echt iets voor jou S-je......en ik hoop dat het wat wordt met die boy want het is je van harte gegund :lol:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 sep 2004 18:45

Uhm hele goede vraag...ik denk er wel eens over na maar als je zo'n lijstje hebt en je wordt verliedf op de 1 of andere jongen dan smelten alle eisen als sneeuw voor de zon!

Maar ik vind wel dingen belangrijk!!

- Hij moet samen met mij Jezus willen zoeken en dienen.
- Hij moet humor hebben dan kunnen we samen lol maken
- Hij moet serieus kunnen zijn, samen praten over belangrijke dingen is belangrijk...als je ergens mee zit dat ie samen met je erove rkan praten
- Hij moet tegen een stootje kunnen, ik ben niet de makkelijkste met af en toe een dipje
- Hij moet een beetje stoer eruit zien en er wel moeite voor doen dat ie er leuk uit ziet
- Tis ook wel handig als ie iets langer is...zodat je lekker op zijn schouder kan liggen en dat ie je kan beschermen
- Hij moet ook wel van knuffelen houden. Is wel handig als je smaen erg van knuffelen houd
- Hij moet zich niet gauw schamen want dan is ie bij mij aant verkeerde adres. Ik schijn nog al eens schaam situaties voor te brengen!
- Hij moet leif voor me zijn. Gewoon lieve dingen zeggen en er echt voor me zijn
- En het is wel handig als hij gewoon dingenkan, zoals schilderijen ophangen, schilderen, aparaten aansluiten en de computer kan repareren enzo! Ik hoef niet overal een klusjesman voor!! :lol:

Dat was het denk ik!! Twas nog lang zat :|
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Lightning
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Lightning » 15 sep 2004 19:26

Mijn ideale vriendin is:

Christelijk
Leeftijd niet belangrijk
Uiterlijk maakt niet uit als je maar niet lelijk bent :?db
Moet gevoel voor mijn humor hebbe :(old
Zelfstandig
Ze moet zeker niet zeurderig zijn ingesteld
Mij kunnen vertrouwen
Moet ook geinterresseerd zijn in de wereld
Moet natuurlijk ook een beetje zee vast zijn
Moet van bbq houden :wink: Dan zie ik je de 24ste :mrgreen:
Verdelg mijn vijanden naar Uw goedertierenheid en richt te gronde allen die mij benauwen, want ik ben Uw knecht.

Greetz HJD

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 15 sep 2004 20:57

Lightning schreef:Mijn ideale vriendin is:

Christelijk
Leeftijd niet belangrijk
Uiterlijk maakt niet uit als je maar niet lelijk bent :?db
Moet gevoel voor mijn humor hebbe :(old
Zelfstandig
Ze moet zeker niet zeurderig zijn ingesteld
Mij kunnen vertrouwen
Moet ook geinterresseerd zijn in de wereld
Moet natuurlijk ook een beetje zee vast zijn
Moet van bbq houden :wink: Dan zie ik je de 24ste :mrgreen:

Is je ideale vriendin ook je ideale vrouw?? :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 15 sep 2004 22:12

Ik heb een nieuwe eis ontdekt waar ik errug veel waarde aan hecht:

Hij moet kunnen koken en enigzinds bereid zijn mee te helpen met het huishouden. :shock:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

André

Berichtdoor André » 16 sep 2004 00:27

meschianza schreef:Ik heb een nieuwe eis ontdekt waar ik errug veel waarde aan hecht:

Hij moet kunnen koken en enigzinds bereid zijn mee te helpen met het huishouden. :shock:

Deal!!!, doe jij de rest? :lol: :lol: :lol:

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 16 sep 2004 00:38

Andre schreef:
meschianza schreef:Ik heb een nieuwe eis ontdekt waar ik errug veel waarde aan hecht:

Deal!!!, doe jij de rest? :lol: :lol: :lol:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

blaeroxgirl
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor blaeroxgirl » 16 sep 2004 10:42

-christelijk
-niet meer dan 4 jaar ouder
-btje arrogant ( weet niet wat het is, misschien de uitdaging??)
-lekker koppie
-serieus
-gevoel voor humor
-NIET SAAI!
-niet te klef, wil ook tijd voor me vriendinnen hebben!! :D

hm, als ik een jonge tegenkomt die bovenstaande allemaal bezit, dan ben ik heeelemaal verkocht! :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 sep 2004 17:39

blaeroxgirl schreef:-christelijk
-niet meer dan 4 jaar ouder
-btje arrogant ( weet niet wat het is, misschien de uitdaging??)
-lekker koppie
-serieus
-gevoel voor humor
-NIET SAAI!
-niet te klef, wil ook tijd voor me vriendinnen hebben!! :D

hm, als ik een jonge tegenkomt die bovenstaande allemaal bezit, dan ben ik heeelemaal verkocht! :wink:

Je vergeet dat het ook nog moet klikken.. :wink:

Terug naar “Archief”