Voor diegene die niet met mij wil (durft) te disscussieren, reageer dan ook niet.
Je persoonlijke meningtjes voegen niks toe.
Moderator: Moderafo's
Flavius schreef:Ik vind het zeer knap dat mensen hier nog met Kirdneh in discussie gaan, want ik heb het allang opgegeven. Sommige mensen zijn gewoonweg niet voor reden vatbaar.
rai schreef:Als het aangedragen bewijs nou aan alle kanten word ondersteunt door toeval en onwaarheden, dan snap ik wel waarom kirdneh niet voor reden vatbaar is. Zou ik ook niet zijn. Bijna alle mensen op dit forum zijn evolutionisten,(op een paar agnosten en anderen daargelaten) en kirdneh niet, de hele discussie is dan heel veel mensen tegen 1 (soms 2). Ik vind het knap dat hij iedereen te woord staat,
en ook de moeite neemt om alle onwaarheden (ander zienswijze) met jullie te delen, en dingen te bekrachtigen en ontkrachtigen. Hij doet dat in eerste plaats om jullie's theorie te ontkrachten, en heel veel mensen willen niet zien dat wat ze aandragen vol met aanname's zijn wie niet te testen valt. En vervolgens geeft hij zijn bijbelse kennis weer.
Mortlach schreef:
Zelfs mede-christenen laten hem in de steek, dat zou je toch ook wat moeten zeggen, maar ja, sommige mensen hebben hun hoofd zover in hun eigen achterste dat zelfs dat wordt genegeerd. En zo knap is dat 'te woord staan' niet hoor, als het enige wat je doet met je vingers in je oren 'lalalalala, ik hoor niet wat je zegt, maar weet wel dat het onzin is!' roepen is.
Mortlach schreef:Hahaha... zijn bijbels kennis.
Mortlach schreef:Zelfs mede-christenen laten hem in de steek, dat zou je toch ook wat moeten zeggen, maar ja, sommige mensen hebben hun hoofd zover in hun eigen achterste dat zelfs dat wordt genegeerd. En zo knap is dat 'te woord staan' niet hoor, als het enige wat je doet met je vingers in je oren 'lalalalala, ik hoor niet wat je zegt, maar weet wel dat het onzin is!' roepen is.
Mortlach schreef:Hahaha... zijn bijbels kennis. Doe toch even lekker normaal, kerel. Cicero of Faramir, om er eens enkelen te noemen, hebben Bijbelkennis. Onze grote vriend Kirdneh heeft vooral kennis van de videootjes van Hovind en kornuiten.
kirdneh schreef:Gaan we het lekker gezellig over mij hebben of gaan we weer on topic?
Flavius schreef:Als je denkt dat de mens uit een aap is geboren dan heb je natuurlijk niets van de evolutietheorie begrepen.
JHM schreef:Lijkt me een goed idee, de vrouw is immers voortgekomen uit de man en niet uit een aap.
Flavius schreef:Als je denkt dat de mens uit een aap is geboren dan heb je natuurlijk niets van de evolutietheorie begrepen.
scheermes schreef:Ik hoop dat je het meent en echt on topic wilt gaan. Kun jij me uitleggen waarom ik als man tepels heb en er ook nog relatief lange zwarte haren omheen groeien?
JHM schreef:Je stelt je vraag aan de verkeerde persoon, ik ben toch immers de Schepper niet. Vraagt het aardewerk soms aan de pottenbakker: ‘Waarom hebt u me gemaakt zoals ik eruitzie?’
Mortlach schreef:Ik zou niet eens zozeer moeite hebben met een schepper, maar wel met de uitspraak dat die schepping 'perfect' zou zijn. Dat is ze overduidelijk niet, als je naar de menselijke anatomie kijkt.
Mortlach schreef:Zomaar eens een vraagje: waarom hikt de mens zo nu en dan? Welke ontwerpkeuze zit daarachter? Of is het de zondeval?
Daar zit dus de nuance, want het is een proces van een zeer lange tijd waarbij men evolueert en niet zoals er gesuggereerd wordt dat er plots een mens uit een aap is geboren...Mortlach schreef:O, ik heb er geen enkele moeite mee hoor. De mens (homo sapiens) is gewoon een onderverdeling van de mensapen. De mens is niet voortgekomen uit een aap, we zijn nog steeds apen. Hele bijzondere apen, dat zeker, maar toch.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten