Fibreuze dysplasie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor Lidia » 21 jun 2011 12:21

saartje schreef:gelukkig dat je nu in ieder geval meer weet, maar wel heel jammer dat je nog steeds niet klaar bent zeg! pff, sterkte hoor! En ook met je opa en oom in het ziekenhuis! Je komt dapper op me over!

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 21 jun 2011 12:22

bedankt voor al die reacties!!

heb nog geen afspraak met de internist, de secretaresse moet mij ergens tussen zien te krijgen, en de internist die ik heb zit er maar 2 dagen , en ook alleen als zij er is is die secretaresse er. Dus denk dat ze dr nog niet te pakken hebben kunnen krijgen.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 25 jun 2011 15:25

Sterkte Nita, hopelijk kan je snel terecht bij de internist.
En anders kijken of dat je huisarts er wat druk achter kan zetten...?

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 25 jun 2011 17:01

het is erg druk bij de internisten, ze willen dus echt een verwijsbrief, dus die moet hij nu even schrijven, en aan de hand daarvan bepalen ze de urgentie. De huisarts erachter zetten heeft niet zoveel zin, want mijn huisarts staat hier helemaal buiten. (ben verwezen door de orthopeet). Bovendien heb ik niet zo veel vertrouwen meer in die man... maar komt wel goed, ik loop er nu al zo lang mee die paar weken maken nu ook niet meer uit..

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 25 jun 2011 18:19

nita schreef:het is erg druk bij de internisten, ze willen dus echt een verwijsbrief, dus die moet hij nu even schrijven, en aan de hand daarvan bepalen ze de urgentie. De huisarts erachter zetten heeft niet zoveel zin, want mijn huisarts staat hier helemaal buiten. (ben verwezen door de orthopeet). Bovendien heb ik niet zo veel vertrouwen meer in die man... maar komt wel goed, ik loop er nu al zo lang mee die paar weken maken nu ook niet meer uit..

Oke, nee dan heeft het geen zin om de huisarts er achter te zetten. Jammer dat je je vertrouwen kwijt bent in de orthopeed maar opzich wel begrijpelijk als ik een beetje gevolgd heb wat je allemaal mee hebt gemaakt.
Maar je kan wel druk uitoefenen op de orthopeed dat hij wel snel! een verwijsbrief schrijft.

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 25 jun 2011 18:48

ja ik denk dat het wel snel zal komen nu, weet uit eigen ervaring (heb zelf op een poli`s gewerkt) als een arts eerst iets dicteert, moeten de secretaresses het uitwerken, gaat even over heen.

enne heb wel vertrouwen in de orthopeet hoor :wink: maar niet in de huisarts.

maar bedankt voor het meedenken. Heb vrijdag de poli gemaild, en als ik van de week niets hoor, mail ik ze gewoon weer...

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 26 jun 2011 19:33

Sterkte Nita! Hopelijk komt er snel een reactie/afspraak

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 04 jul 2011 07:46

En Nita, ben je al bij de internist geweest?

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 25 sep 2011 12:06

zo hier even een update van mij.
ben vorige week bij de internist geweest dit was omdat ik nog steeds verhoging bleef houden, erg vermoeid bleef, en ik nu vocht in mijn been vasthoud, wat zich ook uitbreid naar mijn voet en arm.

besloten is dat er weer diverse onderzoeken gaan plaatsvinden, bloed en urine omdat de vorige keer de waardes net binnen de norm lagen. petscan, doppler/duplex onderzoek, en een paar cardiologische onderzoeken (in belgie doen ze dat altijd als zoals ze daar zeggen `er vocht in de kelders blijft staan`, maar ook om te onderzoeken waarom mijn hart het vocht niet wegpompt, en waarom ik de laatste tijd, duizelig, hartkloppingen en druk op de borst heb.

ze hebben nu wel een vermoeden wat er aan de hand is...voor degene die mij altijd beetje gevolgd hebben, ik heb geloof ik aan het begin ooit gezegd dat ik twijfelde over de operatie, tijdens het boren in het bot, kunnen er namelijk deeltjes vrijkomen, en in de bloedbaan terechtkomen, ze denken dat dat nu is gebeurd. En dat er voor een gedeelte wordt afgesloten. Maar het kan ook zijn, dat het botluikje wat ze hebben gemaakt om naar binnen te komen, dat dat is gaan ontsteken, en aan de weefselwand is gaan kleven. (dat is trouwens ook echt het laatste waar ik aan wil denken, want dan moet mijn been namelijk weer open). Maar goed deze week en volgende week krijg ik de onderzoeken..

met mijn vermoeidheid begint het een stuk beter te worden, ik kan al wat meer aan, ben vroeger wakker, alleen psychisch merk ik nu dat ik het flink moeilijk heb. dat alleen zitten dat is echt niets voor mij, en dat is nu al bijna 1,5 jaar pfff, ik doe me vaak vrolijk voor zeker als er iemand is, maar als ik alleen ben dan heb ik toch veel last van huilbuien...

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 25 sep 2011 19:49

Sterkte met de onderzoeken, Nita!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 25 sep 2011 20:47

Wat fijn dat je daar serieus bent genomen Nita! Heel veel succes met onderzoeken!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 26 sep 2011 18:48

pff wat een gedoe joh Nita! Kun je het wel kwijt bij mensen? Of bij God?
Alleen zitten lijkt me zeker moeilijk, dan duren de dagen vaak ook langer! Heb je afleiding?
Hele dikke RW-knuffel voor jou!
Psalm 25:2 (ber.)

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 26 sep 2011 19:07

nita een dikke knuffel !!

helaas is het erg herkenbaar :cry:

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 26 sep 2011 21:58

bedankt meiden!

@saartje, in mijn omgeving heb ik helaas weinig mensen die me kunnen steunen, dat maakt het soms echt wel extra zwaar, het is zo heerlijk als je gewoon ff iemand kan bellen als je je rot voelt, even kan uithuilen als je het niet meer ziet zitten, maar goed het is nu eenmaal niet anders...
en God? Weet je soms voel ik me echt wel gedragen, maar hij voelt soms ook zoooooo ver weg, dan had ik weer een beetje hoop, en als ik dan weer hoor van al die onderzoeken, dan is die hoop en die moed, glipt zo tussen mn vingers door weg. Ik probeer mijn afleiding te zoeken, maar mijn ideen raken na een jaar wel beetje op ](*,)

@petra85, ja ik had ook al in jouw topic aangegeven dat ik het jammer vind dat we niet dichter bij elkaar wonen, ik kan deels begrijpen hoe jij je moet voelen, en dat is wederzijds.....helaas idd.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 sep 2011 14:15

mw schreef:Wat fijn dat je daar serieus bent genomen Nita! Heel veel succes met onderzoeken!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”