De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mei 2008 14:35

Dat kan ik me indenken Annet, wordt vervelend op den duur.

Ach, het gaat bij ieder kind toch weer anders? Het ene kind is daar vanzelf mee bezig en de anderen niet.
"Hee die letter is van mijn naam" is wel een bekende ja, dat doet mijn ene nichtje ook. De ander (10 weken ouder) is daar nog niet mee bezig hoor. Komt allemaal wel een keer toch?
M'n schoonzus had haar een bakje met wat m&m's gegeven en zei tegen m'n nichtje: kijk! Die is voor mamma want daar staat de M op!
Nichtlief draait hem een kwartslag en zegt: neehoor, nu is het de E van Esmee! (haar eigen naam) :lol:
pobody's nerfect

Maaike

Berichtdoor Maaike » 26 mei 2008 14:36

M;n nichtje(net 3) kent, sinds ze voor d'r verjaardag zo'n peuterlaptopje heeft gekregen, ook alle letters. Zoiets leert een klein kind volgens mij heel snel.
Ze leert ook al Engels :wink: Er komt best regelmatig engelsspreken bezoek en ze hoort van ons nogal eens wat als we weer in het Engels lopen te blaten, en ze praat gewoon een mix van Nederlands-Engels.

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 26 mei 2008 14:46

Ik vind het ook wel knap een kind van nog geen 3 dat alle letters kent!!! Harstikke leuk toch :)

Leuke foto's ook weer hier!

Die site van die kaarten is echt top. Sla ik meteen op onder mijn favorieten!

Ik weet ff de naam niet meer van diegene die naar het Faunapak wilde, maar t is zeker leuk om eens te zien. Alleen waren er vorige week best wel veel hokken leeg dat was wel jammer.
Maar er is met Pinksteren een babylama geboren en binnenkort nog een en ze verwachten ook nog baby hertjes.
Wat wij niet wisten trouwens, is dat je bij de geitjes helemaal vooraan ook erin mag om ze te knuffelen.

@ Jamillah, ok dus niet je echte naam ;)
Je slingers zijn ook mooi trouwens (in andere topic)!

Zo k ga weer ff naar sophie, zit hier aan de tafel te kleuren. Morgen is opa jarig dus kan ze meteen een mooie tekening maken :)
Gisterochtend op de kerk-creche had ze een tekening voor ons gemaakt. Ze kwam er echt zo heel blij mee aangerend *smelt*
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2008 14:58

Milan kent de letters doordat hij 2 boekjes had gekregen... 1 met allemaal cijfers en plaatjes en 1 met letters en plaatjes... en Milan was gewoon erg nieuwsgierig en leergierig... elke keer wilde hij beide boekjes weer lezen... zo kent hij nu ongeveer al ruim een half jaar alle letters...

Als we langs een supermarkt liepen, dan wilde hij altijd het reclamebord lezen... en dan vroeg hij: mama, wat is die, wat is die.. enz... en ja dan zeg ik em dat natuuriljk.. ik ga niet zeggen: ja sorry milan daar ben je nog te jong voor, dus dat vertel ik niet :wink:

Ja en nu leest hij ze gewoon allemaal zelf...

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 26 mei 2008 15:35

Annet, dan kan ik me voorstellen. Mijn man en ik kunnen allebei heel makkelijk leren. Misschien daarom relativeer ik intelligentie heel erg. Intelligentie maakt echt niet gelukkig hoor en het maakt je zeker geen beter mens. Ik weet zeker dat je zooin een heleboel dingen kan (of gaat kunnen als hij ouderis) die ik niet kan. Ik hoop dat hij dat zelf ook gaat zien en zich niet uit het veld laat slaan doordat hij minder makkelijk leert.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mei 2008 18:34

Lieve foto's Gempa en Liefje. Wat is Danique toch een Hollands welvaren :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 mei 2008 18:52

LauraC schreef:Lieve foto's Gempa en Liefje. Wat is Danique toch een Hollands welvaren :)

is dat zo? :lol:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mei 2008 18:55

Durf jij het te ontkennen dan ;)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 mei 2008 18:55

:oops:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mei 2008 18:58

He, ik heb ze liever zo dan graatmager :D

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 26 mei 2008 19:26

Maaikje schreef:(Volgens mij van de bruiloft van mn neef(en nicht :wink: ))

zo gaat dat he de wereld is klein :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2008 19:35

en ja hoor het is weer zo ver... Milan heeft weer koorts en is weer ziek.. Gister waren we bij mn ouders.. en ineens voede hij zich niet lekker meer.. (mn vader zei tegen milan, heb je een dipje.. dus hij zegt nu niet dat ie ziek is.. nee ikke heb een dip haha) Gisteravond had hij 39 graden koorts... vannacht met een paracetamolletje lekker geslapen..

Vandaag wel naar Aukje geweest... want vanmorgen voelde hij zich wel goed.. al had hij toen wel 39 graden koorts.. Hele dag is het prima gegaan.. en aan het eind van de dag stortte hij weer in (hij had weer een dip zei hij :mrgreen:) paracetamolletje gegeven.. naar huis gegaan.. uurtje na de paracetamol getemperatuurd en nu had hij 40 graden koorts....

Hij ligt nu gelukkig wel lekker te slapen...
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 26 mei 2008 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 mei 2008 19:40

gempa schreef:Afbeelding
dit mijn oudste christianne

wat lief!!!!!!
je vroeg wat betreffende foto's uploaden:

als je de foto aangeklikt hebt vink dan het 2e vinkje aan: "remove size/resolution bar from thumbnail?" dan heb je geen vervelende zwarte balk met de grootte onderaan de foto.

Je kan de foto "resizen" dan kan je het beste 640x480 doen "for messageboards" mits het een kleine foto is, dan kan je het beste niet aanvinken anders wordt de foto uitgerekt.

als je de foto ge-upload hebt klik je op de ge-uploade foto, dan komt er een url in de balk die waarschijnlijk eindigt op .jpg. Deze kopieer je en plak je tussen de en voila (hopelijk) :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 26 mei 2008 19:43

Beterschap met Milan. Het is wel vaak raak daar met die jongens of niet dan?? :? Tenminste hoor geregeld dat 1 van hun ziek is.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 mei 2008 19:56

vaak komt het ziekzijn tohc een keer! als ze veel ziek zijng eweest tot hun vierde levensjaar, zie je vaak dat ze tijdens de kleuterperiode weinig of minder ziekn zijn, kinderen die tot de kleuterperiode weilig ziek zijn, zijn dan juist wel vaak ziek!!

Terug naar “Archief”