Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jun 2008 18:53

ipv een bruidstaart willen wij miss. een taart van de Hema gaan doen met onze foto erop. De kids zouden dat erg leuk vinden denk ik. :mrgreen:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 23 jun 2008 19:14

Ik vind bruidstaart meestal ook niet lekker...

Wat corsages betreft: volgens mij zou ik die nooit wllen.. verknal je alleen maar kleren mee... en je geld ;)
Ik heb binnenkort 2 dagbruiloften en hoop echt niet dat ze een corsage hebben, heb namelijk een jurk van dunne stof, als je daar een corsage op spelt gaat die jurk niet langmeer mee ben ik bang...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 jun 2008 19:16

Jannoek schreef:Ik vind bruidstaart meestal ook niet lekker...

Wat corsages betreft: volgens mij zou ik die nooit wllen.. verknal je alleen maar kleren mee... en je geld ;)
Ik heb binnenkort 2 dagbruiloften en hoop echt niet dat ze een corsage hebben, heb namelijk een jurk van dunne stof, als je daar een corsage op spelt gaat die jurk niet langmeer mee ben ik bang...
daarom had mijn collega ze gemaakt met een magneetje :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jun 2008 20:07

Jannoek schreef:Ik vind bruidstaart meestal ook niet lekker...

dan spelt die toch lekker gewoon niet op?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 jun 2008 20:45

Of doe hem in je haar, briljante tip van Galateia :D

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 23 jun 2008 20:51

Inderdaad..en ganselijk niets mis mee! :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jun 2008 22:32

Bruidstaart is mij ook te zoet, op een niet-lekkere manier zeg maar. Zo'n berg slagroomsoesjes lijkt me dan wel wat... alleen vind m'n vriend dat te gewoontjes :wink: Een ijstaart na 't diner is ook heerlijk...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 24 jun 2008 00:14

Ik was vorig jaar bij een bruiloft (overigens de leukste die ik ooit heb meegemaakt -al heb ik er niet zo heel veel meegemaakt :)- zelfs de stukjes op de receptie waren ontzettend leuk, terwijl dat normaalgesproken nogal vervelend is) en het bruidspaar had taarten van de Hema met foto's vanaf hun kindertijd erop geglazuurd. Ze waren vroeger buurkindertjes, net Jip&Janneke :), dus kinderfoto's van hun twee, dan foto's van hun jeugd los van elkaar, en later weer foto's uit hun verkeringstijd samen; ontzettend leuk.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 29 jun 2008 17:01

BIj mijn broer hadden ze ook corsages met snoepjes voor de kidneren. Groot nadeel was dat ze de snoep er uit trokken en daardoor ook hun kleding soms er ook bijna aan ging. de corsages maar af gedaan en het ze zo in handen gegeven. Dat werkte beter en mijn zussen konden wat geruster rondlopen.
Ik zit nog te bedenken wat wij tegen die tijd zouden kunnen doen voor die kinderen. Meisjes zouden we tasje met een bloemetje er op en lekkers er in kunnen doen, maar dat is voor de jongens niet echt stoer natuurlijk.

Bruidstaart hebben we nog geen idee van hoe of wat. Misschien is die bruidsijstaart ook nog niet zo'n gek idee ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 29 jun 2008 20:35

Even een stomme vraag, maar horen corsages niet gewoon bij een bruiloft?
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 jun 2008 20:46

dE bAdEeND schreef:Even een stomme vraag, maar horen corsages niet gewoon bij een bruiloft?

Lieve badeend, een bruiloft is een heel bijzonder feest en als je zelf gaat trouwen mag je dat dus helemaal op je eigen manier doen. Dus als jij corsages leuk vindt dan koop je die en als je dat niet leuk vindt dan koop je ze niet. Makkelijk he ;)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 jun 2008 21:10

Wij wilden voor de kids ook iets anders doen dan een corsage, maar dat vonden die kinderen stom. 'we zijn geen kleuters meer'. En om nou een lijn te trekken van de oudsten van 8 wel een corsage, de rest niet, vonden we ook niet leuk.Ik vond het leuke aan de corsage dat te zien was wie onze daggasten waren. Dat vond ik als daggast zelf wel een ereplekje ofzo
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 jun 2008 06:43

MissF schreef:Wij wilden voor de kids ook iets anders doen dan een corsage, maar dat vonden die kinderen stom. 'we zijn geen kleuters meer'. En om nou een lijn te trekken van de oudsten van 8 wel een corsage, de rest niet, vonden we ook niet leuk.Ik vond het leuke aan de corsage dat te zien was wie onze daggasten waren. Dat vond ik als daggast zelf wel een ereplekje ofzo

Ja dat hadden wij ook daggasten zijn toch heel belangrijk op die dag en die wilden we een corsage geven. EN ik vind het heel erg feestelijk staan.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jun 2008 08:06

laten wij nou geen daggasten hebben. :mrgreen: :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jun 2008 08:25

of alleen maar daggasten? ;)

pfff, dat wordt een hele stoet mensen bij ons :lol:
Voordeel van heel vroeg beginnen met bedenken hoe je het wilt, is dat je alles steeds een beetje kan bijschaven tot iets wat je samen wilt.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”