Moderator: Moderafo's
daarom had mijn collega ze gemaakt met een magneetjeJannoek schreef:Ik vind bruidstaart meestal ook niet lekker...
Wat corsages betreft: volgens mij zou ik die nooit wllen.. verknal je alleen maar kleren mee... en je geld
Ik heb binnenkort 2 dagbruiloften en hoop echt niet dat ze een corsage hebben, heb namelijk een jurk van dunne stof, als je daar een corsage op spelt gaat die jurk niet langmeer mee ben ik bang...
Jannoek schreef:Ik vind bruidstaart meestal ook niet lekker...
Wat corsages betreft: volgens mij zou ik die nooit wllen.. verknal je alleen maar kleren mee... en je geld
Ik heb binnenkort 2 dagbruiloften en hoop echt niet dat ze een corsage hebben, heb namelijk een jurk van dunne stof, als je daar een corsage op spelt gaat die jurk niet langmeer mee ben ik bang...
dE bAdEeND schreef:Even een stomme vraag, maar horen corsages niet gewoon bij een bruiloft?
MissF schreef:Wij wilden voor de kids ook iets anders doen dan een corsage, maar dat vonden die kinderen stom. 'we zijn geen kleuters meer'. En om nou een lijn te trekken van de oudsten van 8 wel een corsage, de rest niet, vonden we ook niet leuk.Ik vond het leuke aan de corsage dat te zien was wie onze daggasten waren. Dat vond ik als daggast zelf wel een ereplekje ofzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten