MissF schreef:Ach, eigenlijk is de kerk, gemeentehuis en locatie toch het belangrijkste?
De rest ook wel, maar dat komt allemaal wel, vond ik. En wij waren wel een jaar van tevoren begonnen, vooral ook omdat we drie maanden voor ons trouwen de sleutel van ons huis kregen, waar we achteraf best wel veel in moesten doen, in de korte tijd, want we werkten er allebei gewoon bij, mijn man zelfs op zaterdag vaak ook nog.
En onze CM's hebben erg veel overgenomen. Achteraf weet ik niet eens meer wat allemaal, maar het was wel erg fijn. Zelfs de taart hebben ze uitgezocht (die kreeg ik dan ook cadeau van hen). Scheelde weer tijd.
Maar het scheelde ook dat voor ons het trouwen niet één grote stap was ofzo. Idd net als Acire zegt: een klein stapje die logisch is.
Zoals nu een kindje krijgen vind ik een veel en veel grotere stap eigenlijk.
Maar als je lekker rustig aan doet, komt het allemaal vaak best goed.
Wnaneer ga je eigenlijk trouwen Alries?
Wij gaan 12 maart a.s. trouwen! We hebben al wel een paar feestlocaties bezocht, maar nog niets geboekt. En verder zijn we op dit moment zelf aan het wennen aan het idee! Toen we hoorden dat we het huis hadden waren we helemaal enthousiast, en wilden we z.s.m. een trouwdatum enz plannen. Hebben we toen ook gedaan, maar moesten we toch weer afblazen ivm andere dingen die tussendoor 'ff' op ons bordje kwamen. Nu is dat allemaal weer geregeld, maar we zijn er nu allebei een stuk voorzichtiger mee geworden, en doen we het allemaal nog ff rustig aan.