Moderator: Moderafo's
Maaikje schreef:Maaikje schreef:Ik ga een week naar Almere(yeah!), om de kids van Almere te vertellen over Jezus![]()
En nog een week met m'n ouders, broers&schoonzussen(+kids) naar Tsjechie.
O, en de rest van de vakantie ga ik hard aan het werk...'t Worden weer de schoolboeken van 't jaar
CvdBerg schreef:Maaikje schreef:Maaikje schreef:Ik ga een week naar Almere(yeah!), om de kids van Almere te vertellen over Jezus![]()
O, en de rest van de vakantie ga ik hard aan het werk...'t Worden weer de schoolboeken van 't jaar
Haha ik ook, misschien mag je mij gehoorzamen
Maaikje schreef:CvdBerg schreef:Maaikje schreef:Maaikje schreef:Ik ga een week naar Almere(yeah!), om de kids van Almere te vertellen over Jezus![]()
Je wordt toch geen teamleider heIk mag foutherstel gaan doen volgens het uitzendbureau, maar ik moet het nog zien. Ze roepen elke weet wat anders...
CvdBerg schreef:Maaikje schreef:CvdBerg schreef:Maaikje schreef:Maaikje schreef:Ik ga een week naar Almere(yeah!), om de kids van Almere te vertellen over Jezus![]()
Je wordt toch geen teamleider heIk mag foutherstel gaan doen volgens het uitzendbureau, maar ik moet het nog zien. Ze roepen elke weet wat anders...
Nee, maar word weer chef foutherstel bij order pikken, dus als je daar komt, en in mijn ploeg.............
Maaikje schreef:CvdBerg schreef:Maaikje schreef:CvdBerg schreef:Maaikje schreef:Maaikje schreef:Ik ga een week naar Almere(yeah!), om de kids van Almere te vertellen over Jezus![]()
Nee, maar word weer chef foutherstel bij order pikken, dus als je daar komt, en in mijn ploeg.............
'k Wou al zeggen...
Nouja, als jij chef foutherstel wordt, daar kan ik wel mee leven. Moet alleen nog zien dat ik foutherstel ga doen hoor, want het uitzendbureau roept echt iedere week weer wat anders. Eerst moest ik gewoon simpel orderpicken, maar 'k had gezegd dat ik dat niet wilde doen. Nouja, heel gezeur, maar ik ben er gewoon maandag, en dan hoor ik het wel.
liefie schreef:Wij willen met het vliegtuig naar turkije of griekenland. MAar is het via internet boeken veilig?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten