jamillah schreef:*Annette* schreef:Me moeder kwam zaterdag met de oude doos geboortekaartjes aanzetten. Stel had het ene jaar januari een kindje gekregen, zelfde jaar december was de volgende er.
Ik ken ook een stel, twee kinderen binnen het jaar. Maar dat was gewoon een 'foutje' en had niets met 'geloven dat het komt als het komt' te maken.
Het kan dus zegmaar gewoon gebeuren, sja leuk toch?
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat het niet leuk is, elk kindje is welkom. Tenminste zo zou ik denken. Maar vind het gewoon niet echt gezond klinken om zo snel achter elkaar zwanger te zijn, magoed als jij en je lichaam het aan kunnen. Wat houd je dan tegen?? Wie weet wat er bij mij ooit nog eens gebeurd

Zegt me ma nadat ik over die geboortekaartjes begon, hebben wij het toch netjes gedaan. 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren

Bijna 2 jaar geleden zijn er 6 stellen bij ons uit de kerk getrouwd, 4 daarvan hadden een jaar later een kindje, de andere 2 hebben (nog) geen kindje. Met de ene ben ik vriendin, maar zij vind het gewoon heel erg moeilijk dat die andere 4 allemaal al n kindje hebben en zij niet. Het wil gewoon niet, ze heeft dan ook wel eens zoiets van, ja waarom zij wel en ik niet. Ze zullen wel denken, die zijn vast aan de pil etc. Weet zelf niet wat het is, maar het zal vast erg moeilijk voor je wezen, graag zwanger willen raken maar het niet lukken! Iedere maand weer n teleurstelling

Magoed zo hoorde ik vorige week nog van me moeder, een stel 14 jaar getrouwd, bijna uitgerekend van het eerste kindje. Veel aan het dokteren geweest, maar alles was goed..... eindelijk na 14 jaren mochten zij zwanger raken. Zo kan het dus ook lopen.