Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 jan 2008 15:17

*Annet* schreef:Ik vind dat borduurstuk erg mooi, Liefie.

Als je gaat verhuizen, vraag dan aan de mede sjouwers of ze beetje voorzichtig met je spullen willen doen. Er zijn hier mooie dingen kapot gegaan waar ik erg van baal!! Kap van schemerlamp verrot, houten koffer kapot, houtwerk van kast beschadigd... :cry:

Herkenbaar, hier is ons dressoir echt lelijk beschadigd... de kledingkast van de babykamer hing helemaal los, paar dingetjes gesneuveld etc...

maar mijn zoontje kan er ook wat van hoor, hebben we alles mooi in het nieuw behangen, gaat die lekker behang zitten trekken.. daar wordt ik dan dus ook weer niet vrolijk van
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 jan 2008 18:27

zo vandaag weer hard gewerkt heel de bijkeuken is geschilderd enz enz alleen nog een nieuwe vloer der in en dan is ie klaar!
nog een kleine 3 en halve week en dan moet alles!!! klaar zijnE en dat gaat gelukkig lukken!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 jan 2008 21:22

Leuk: in dit huis zitten allemaal kelders, 1 van die kelders was behangen met een krant datum: 10 mei 1937!!!!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jan 2008 08:52

Annet: niet weggooien die krant! Er zijn mensen (zoals mijn pa) die het leuk vinden om oude kranten te verzamelen ;) Nu zullen niet alle kranten uit die tijd evenveel waard zijn, maar je weet nooit he.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 jan 2008 09:01

Ik ga zo weer hard aan het schilderen wil vandaag heel de hal gedaan hebben 5.00meter lang en 1.20 breed en het zijn allemaal latjes stukjes muur enz en allemaal verschillende kleuren dus zal er veel werk in moeten steken.
Gelukkig komt een vriendin me helpen en zal het wel klaar komen dan is het boven de overloop nog 1 muur van onze slaapkamer en de logeerkamer ververn en behangen en dan zijn we klaar!!!!
EINDELIJK :lol:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 jan 2008 15:18

Heb wat foto's, hoop dat jullie wat wijs kunnen worden:

de vloer van de badkamer, de tegels liggen diagonaal
Afbeelding

de muur:
Afbeelding

foto moet kwartslag gedraaid worden

dirk heeft zelf heel de badkamer gemaakt, ben trots op hem! Alleen het bevestigingsmateriaal van de douchewand is nergens te vinden, tot grote frustratie van hem. Nu douchen we nog zonder douchewand, dus kunnen we daarna zwemmen.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 jan 2008 15:24

Behang slaapkamer marco en danny:

Afbeelding

andere muur:
Afbeelding

slaapkamer Robert:
Afbeelding
hierboven zijn nog grote sterren maar die zie je niet, vergeten foto van te maken

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 jan 2008 15:37

glas in lood raam in de kamer:
Afbeelding

we hebben soort schoorsteen buiten dienst in de keuken, daar is dit behang op:
Afbeelding

verder in de keuken:
Afbeelding

op de vloer laminaat:
Afbeelding

en nu heb ik ff geen zin meer

André

Berichtdoor André » 08 jan 2008 15:41

Gaaf dat nog oude kamer plafond.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jan 2008 15:58

Wat een mooie behangetjes, die in de keuken vind ik errug leuk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jan 2008 16:25

Wauw, wat gaaf Annet!
Vooral dat behang in de keuken, met die kopjes erop! Ik heb me naar gezocht naar schilderijen met die kopjes erop, voor in onze keuken, maar die waren onvindbaar. Of stikduur. Had ik dus een stukje behang voor kunnen gebruiken. Erg leuK!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 08 jan 2008 18:44

Mooi Annet!! Erg mooi behang allemaal!
*Annet* schreef:Nu douchen we nog zonder douchewand, dus kunnen we daarna zwemmen.

Wij hebben al 4 maanden lang iedere avond een zwembad in de badkamer :?. Dan zijn dr hier nog n aantal die telui zijn om na het douchen ff hun 'eigen' water aan te krabben :x. Gelukkig douche ik niet als laatste :P. We dachten dat we er nu eindelijk verlost van waren, door de nieuwe strippen onder de deuren, maar tis alleen maar erger geworden :roll:! Hopelijk bellen ze snel van de badkamerzaak, ze gingen navragen of dr nog langere strippen waren. Zal eens tijd worden, ff lekker te kunnen douchen en daarna niet een kwartier aan het dweilen en drogen te zijn.
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 jan 2008 20:13

MissF schreef:Wauw, wat gaaf Annet!
Vooral dat behang in de keuken, met die kopjes erop! Ik heb me naar gezocht naar schilderijen met die kopjes erop, voor in onze keuken, maar die waren onvindbaar. Of stikduur. Had ik dus een stukje behang voor kunnen gebruiken. Erg leuK!

Die kopjes rand komt uit een heel duur boek. Bijpassende behangrollen waren zo 50 of 60 €uro. Heb alleen de rand gedaan en behang uit een ander boek erbij gezocht. Evengoed nog duur zat maar duurder behang is wel beter is onze ervaring. Gemiddeld zijn we nog zo'n 30 € per rol kwijt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jan 2008 20:46

*Annet* schreef:
MissF schreef:Wauw, wat gaaf Annet!

Die kopjes rand komt uit een heel duur boek. Bijpassende behangrollen waren zo 50 of 60 €uro. Heb alleen de rand gedaan en behang uit een ander boek erbij gezocht. Evengoed nog duur zat maar duurder behang is wel beter is onze ervaring. Gemiddeld zijn we nog zo'n 30 € per rol kwijt.

Pff, wat een hoop. Ben ik weer blij dat we nergens behang hebben (naja, op de studeerkamer, maar dat hebben we laten zitten).
We hebben nu andere schilderijen gekocht, met Franse reclames van vroeger ook erg leuk, en veel minder duur dan die rand idd.

Maar ik vind het heel erg gaaf!
Net als die glas-in-loodramen, kwijl :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 jan 2008 21:37

Leuk Annet!

Jullie hebben dezelfde badkamervloer als wij.....prima keuze :wink:

Terug naar “Archief”