Met liefde denken we aan.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 mar 2007 13:14

Heel veel sterkte André, heel moeilijk voor je :)

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 11 mar 2007 13:31

*hug,,
sterkte andré!! :|

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 11 mar 2007 13:54

Cisca schreef:Heel veel sterkte André, heel moeilijk voor je :)

Verkeerde smiley :roll: ?

Dré....sterkte kerel...
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 11 mar 2007 13:56

Andre, sterkte!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 mar 2007 17:31

Abdijbiertje om 1:00 schreef:
Cisca schreef:Heel veel sterkte André, heel moeilijk voor je :)

Verkeerde smiley :roll: ?

Sorry :oops: :oops: :oops:

André

Berichtdoor André » 11 mar 2007 17:47

Bedankt voor het medeleven mensen, het blijft ieder jaar weer 'vreemd' om te constateren dat je ouder wordt dan je kind.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 12 mar 2007 13:00

André, heel veel sterkte!!!
Afbeelding

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 mar 2007 13:03

Poeh, bah, wat een lijden allemaal :(
Ik hoop maar dat Jezus snel terug komt, dan is al het verdriet voorbij......

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 12 mar 2007 16:37

Sterkte André!

CGK<3 schreef:Wat mij opviel bij de rouwadvertenties in het RD bij deze jongen was dat overal het woord "ontvallen" gebruikt is, weet iemand waarom het speciaal zo is omschreven?

Bert heeft er zelf een einde aangemaakt... Verschrikkelijk, maar het is gebeurd, en niets meer aan te doen. :S Helaas....
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 12 mar 2007 20:38

Wat een verdriet allemaal! Indrdaad net wat Erica zegt; Jezus kan maar beter snel terugkomen want dan is het voorbij :wink: .

Andre: Wat schrijf je dat mooi.... "Vond God het beter dat ze bij Hem kwam wonen"....Ik krijg er gewoon een rilling van.
Sterkte in je verdriet samen met je vrouw en kinderen.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 mar 2007 13:25

Sterkte André!

Eerst overlijd Bert (hij heeft er dan wel zelf een einde aangemaakt, wist dit helemaal niet, meende dat ik in de advertentie iets over een ziekte had zien staan, maar zal dan wel in de war zijn geweest met iets anders), een aantal dagen erna verongelukt Annemarie door een ernstig ongeval. Bijna 2 jaar geleden (april), pleegde een jongen zelfmoord een aantal dagen erna verongelukte een klasgenoot ook door een ernstig ongeval. Niet dat het iets met elkaar te maken heeft, maar tviel mij op dat het nu weer gebeurd was. Een jongen pleegt zelfmoord, een meisje verongelukt.
Wat de toekomst brengen moge........

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 13 mar 2007 18:14

*Annette* schreef:Sterkte André!

Eerst overlijd Bert (hij heeft er dan wel zelf een einde aangemaakt, wist dit helemaal niet, meende dat ik in de advertentie iets over een ziekte had zien staan, maar zal dan wel in de war zijn geweest met iets anders), een aantal dagen erna verongelukt Annemarie door een ernstig ongeval. Bijna 2 jaar geleden (april), pleegde een jongen zelfmoord een aantal dagen erna verongelukte een klasgenoot ook door een ernstig ongeval. Niet dat het iets met elkaar te maken heeft, maar tviel mij op dat het nu weer gebeurd was. Een jongen pleegt zelfmoord, een meisje verongelukt.

zo werd mij laatst verteld dat er op 2 maart 2003 een meisje is verongelukt in staphorst, 4 maart 2005 een jongen is overleden in staphorst, en op 6 maart 2007 dan dat meisje is verongelukt...en al die kinderen waren in 1992 geboren, en dan 2 jaar en 2 dagen na elkaar verongelukt........

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 13 mar 2007 18:22

meissie88 schreef:

zo werd mij laatst verteld dat er op 2 maart 2003 een meisje is verongelukt in staphorst, 4 maart 2005 een jongen is overleden in staphorst, en op 6 maart 2007 dan dat meisje is verongelukt...en al die kinderen waren in 1992 geboren, en dan 2 jaar en 2 dagen na elkaar verongelukt........
heb ik nooit bij stil gestaan maar dat klopt wel, Randy is 2jaar geleden... :(
verder wil ik aan de broer denken van het meisje, die nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk...
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Footsteps
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Footsteps » 15 mar 2007 14:02

kuikentje schreef:
meissie88 schreef:

heb ik nooit bij stil gestaan maar dat klopt wel, Randy is 2jaar geleden... :(
verder wil ik aan de broer denken van het meisje, die nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk...

Is hij weer helemaal terug gevallen dan? Want hij heeft zijn zusje toch nog wel mogen zien?? Vreselijk is dit

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 mar 2007 18:26

kuikentje schreef:verder wil ik aan de broer denken van het meisje, die nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk...

huh????

Terug naar “Archief”