Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Maaikje schreef:Maaikje schreef:En sietske dan?
ook niet dus...
waaromwoonikinzondommeuithoek@#$%^&*(![]()
Eh..ik woon zo mogelijk nog meer in 'the midle of nowhere' dan jij, maar ik ben al in Lunteren, Leiden en Scheveningen geweest, als we t over meetings hebben![]()
Dus, waar een wil is..is een weg
Rijnmond schreef:gave_meid schreef::lol:
ik denk dat ik maar niet te veel ga vallen vrijdag
Dat doen we anderen wel aan!
Rijnmond schreef:Jij moet gewoon lief lachen naar mannelijke tegenstanders!
gave_meid schreef:Rijnmond schreef:Jij moet gewoon lief lachen naar mannelijke tegenstanders!
zeg... dat was mijn taak al!![]()
en dan spring ik even met m'n handen omhoog, heb ik gelijk een blote buik en vallen ze flauwwww
Jeronimuz schreef:gave_meid schreef:Rijnmond schreef:Jij moet gewoon lief lachen naar mannelijke tegenstanders!
en dan spring ik even met m'n handen omhoog, heb ik gelijk een blote buik en vallen ze flauwwww
Helaas zijn er ook mannen van ouder dan 15, en die zijn niet zo snel onder de indruk zusje!
reform schreef:Jeronimuz schreef:gave_meid schreef:Rijnmond schreef:Jij moet gewoon lief lachen naar mannelijke tegenstanders!
Helaas zijn er ook mannen van ouder dan 15, en die zijn niet zo snel onder de indruk zusje!
Misschien kan GM de scheids hiermee wel beinvloeden.
gave_meid schreef:reform schreef:Jeronimuz schreef:gave_meid schreef:Rijnmond schreef:Jij moet gewoon lief lachen naar mannelijke tegenstanders!
Misschien kan GM de scheids hiermee wel beinvloeden.
en wie is de scheids?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten