om even het verschil aan te geven
mijn ouders zijn oud gergem en vond onze trouwdienst bij dunsbergen echt helemaal niets.
Pas hebben ze een trouwerij gehad bij BOiten en dat vonden ze wel wat;-)
Moderator: Moderafo's
Boiten is niet mijn favoriet maar ja.. ieder zijn mening. Van mij mag hij wel wat vrolijker preken. Maar dat is persoonlijkmoppie schreef:om even het verschil aan te geven
mijn ouders zijn oud gergem en vond onze trouwdienst bij dunsbergen echt helemaal niets.
Annemieke86 schreef:Boiten is niet mijn favoriet maar ja.. ieder zijn mening. Van mij mag hij wel wat vrolijker preken. Maar dat is persoonlijkmoppie schreef:om even het verschil aan te geven
Annemieke86 schreef:moppie schreef: Van mij mag hij wel wat vrolijker preken.
columbus schreef:Annemieke86 schreef:moppie schreef: Van mij mag hij wel wat vrolijker preken.
ik moet er aan toevoegen dat ds.Boiten iig altijd blij kijkt tijdens het prekenwaar of niet?
en hij heeft humor (buiten dienstijd dan hé)
kom niet aan ds Boiten grrrr![]()
![]()
Dat zegt toch weinig over de dominees, zingen doet gij maar thuisch!rafaell schreef:In Nunspeet staat ds. de Graaf. Ds. Velema preekt ook wel eens, de man hoopt dit jaar 89 te worden! Maar er mag wat mij betreft wel wat meer variatie in de liederen komen in de CGK. Ik kom regelmatig in de Vrij Evangelische Kerk en daar is dat toch stukken beter
rafaell schreef:In Nunspeet staat ds. de Graaf. Ds. Velema preekt ook wel eens, de man hoopt dit jaar 89 te worden! Maar er mag wat mij betreft wel wat meer variatie in de liederen komen in de CGK. Ik kom regelmatig in de Vrij Evangelische Kerk en daar is dat toch stukken beter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten