parsifal schreef:jas schreef:Nee, Zijn Woord zegt dat het zonde is. Maar ik heb alles al ruim uiteengezet, ik zou zeggen, lees het eens rustig op je gemak door.
Degene hier die zeggen dat masturberen geen zonde is, of zelfs Gods goedkeuring heeft, zijn blijkbaar door één of andere geest verlicht die ik in elk geval niet in het donker wil tegenkomen.
Jas, ik kan me voorstellen dat je denkt dat je Gods Woord naspreekt, maar ik heb al eerder proberen uit te leggen, dat je uitleg niet 100% vanzelfsprekend is. Er kunnen mensen zijn die ook op grond van Gods Woord tot een andere conclusie komen. Misschien kun je iets beleefder in de discussie naar deze mensen zijn, leg je argumenten uit en ga op andermans argumenten in, en laat het desnoods over als iets tussen GOd en de persoon met wie je in discussie bent. De waarschuwing is ondertussen wel overgekomen.
Ik zie niet in waarom ik onbeleefd ben. Het is mijn recht op vrije meningsuiting om mijn visie, die gewoon Bijbels is, te verkondigen. Ik heb tot nu toe geen enkele weerlegging gezien van mijn stelling dat masturberen zonde is. Ik heb Gods Woord meer lief dan de mensen. Ik doe daaraan geen concessies. Als ik zeg dat ik bepaalde geesten in het donker niet wil tegenkomen, is dat niet uit onbeleefdheid maar uit overtuiging. Maar de boodschap is me duidelijk. Masturberen is tot eer van God, Hij is er blij mee dat Zijn schepselen Zich zo in en met zichzelf vermaken. Hallelujah.