Sorry, ik kom uit de bouwsector en daar nemen ze het niet zou nou met de taal, maar ik zal mijn best doen en..... als je er niet tegen kunt dat ik fouten schrijf hoef je niet te reageren hoor.Marnix schreef:Maar natuurlijk. Afrikanen zijn gewoon liever lui DAN moe (leer de Nederlandse taal eens fatsoenlijk spreken)
In de zorg weet ik het niet maar de schoonmaakbedrijven des te meer. De schoonmaakbranche heeft een slecht naam omdat Marokkanen daar inderdaad over vertegenwoordig zijn. Als er in de bouwsector schoongemaakt moet worden gaat de uitvoerder eerst, zelfs met een van zijn concurrerende bouwbedrijven / uitvoerders, bellen of hij dat schoonmaak bedrijf wel in kan huren i.v.m. ….. je begrijpt het al. (je kunt waarschijnlijk zelf wel goochelen naar een kranten artikeltje.)Marnix schreef:Wat een scherpzinnige inzichten heb je toch. En hoe zit het in de zorg? Bij al die schoonmaakbedrijven? Daar zitten er een heleboel.
Marnix schreef:Ooit bedacht dat de oorzaak vooral bij de Nederlanders ligt? Dat dit in andere Europese landen heel anders is?
Jazeker, Nederlanders zijn harde werkers, hebben veel opgebouwd en daar komen Marokkanen van profiteren. Jammer dat ook Marnix dat niet door ziet.
Ben het helemaal met het Bijbelse gegeven eens alleen…… wat jij niet ziet of niet wil zien is dat het precies andersom is. Marokkanen willen Nederlanders onderdrukken in plaats dat Nederlanders de Marokkaan onder drukken. Wij zijn meer dan tolerant richting Marokkanen (overeenkomstig de Bijbel tekst) en deze tolerantie pakken zij met beide handen om ons te vernederen en over ons te heersen.Marnix schreef:En dan ook maar een Bijbeltekst om een beter geluid te laten horen:
33 Iemand die als vreemdeling in jullie land verblijft, mag je niet onderdrukken. 34 Behandel vreemdelingen die bij jullie wonen als geboren Israëlieten. Heb hen lief als jezelf, want jullie zijn zelf vreemdelingen geweest in Egypte. Ik ben de HEER, jullie God.
Ga dat eens vertalen naar ons land.... Onderdruk vreemdelingen niet, behandel ze als geboren Nederlanders en heb ze lief als jezelf.