Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Jannoek » 20 dec 2012 20:59

Hier is het ook al weer raak... Zo'n beetje nonstop vanaf oktober.
Nu koorst, hoesten, verkouden en oorontsteking. Zo'n zielig hoopje...
Als hij morgen nog niet beter is gaan we starten met een AB kuur, hopen dat het dan een poosje goed gaat.
Wel vermoeiend in elk geval. Maar ja :)

Sterkte met alle zieke kindjes!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 dec 2012 21:01

Wat goed Haai! Het komt vanzelf goed dus :)
Al die zieke kindjes, beterschap! Ook wij komen er mooi onderuit. al is het vanaf morgenavond niet meer zo erg als ze ziek worden, dan is mijn man 2 weken vrij, dus kunnen ze lekker vertroeteld worden :D maar liever geen zieken

Tjonge, ik zie zoveel leuke winterjassen voor weinig voor de kids, maarja, welke maat koop ik dan voor volgend jaar? Zeker voor Frederiek. Jurian groeit toch niet zo hard, 110 zal wel prima zijn, maar welke maat voor haar? Ze zit nu in 80 en draagt soms 86, maar zou een 92 dan wel passen de hele winter volgend jaar?
Dit jaar had ik nog een jas liggen voor haar, dat scheelt toch wel heel wat geld, om hem het jaar ervoor in de uitverkoop te kopen. Maar straks kan ze hem niet eens aan, ook zo jammer. Al is marktplaats dan ook wel weer een goeie :D Iemand enig idee hoeveel maten kinderen groepen?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 20 dec 2012 21:04

@ haai: moet Sylke meteen door naar de oogarts? hier ook de eerste keer 'gezakt', maar omdat dat volgens de cbarts verschillende oorzaken kon hebben moesten we een week later terugkomen en toen ging het wel goed..
had jij toen eens gevraagd over littekens insmeren? er staat me iets van bij dat s ook een gat in haar hoofd heeft gehad? heb je dat nog gedaan en waarmee?
vandaag bij R de hechtingen eruit laten halen.. er zit nu een korstje op maar ze zit er steeds aan te peuteren.. ze zal er best wel een litteken aan overhouden.

meteen bij de ha even over E gevraagd, die klaagt steeds over buikpijn en had zeker een week al geen grote boodschap gedaan, ondanks lactulosegebruik dus moet morgen met haar even langskomen.. ben benieuwd..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 dec 2012 21:56

Sylke was al voor de tweede keer gezakt, en omdat Timon inmiddels ook al onder controle van de oogarts staat en binnen een paar jaar wel op een brilletje uit gaat komen zijn we meteen doorverwezen. Sylke zakte ook wel heel erg duidelijk, dus ik ben benieuwd wat er bij een oogmeting uit gaat komen.

Over dat insmeren: ik heb toen bio-oil gekocht, maar dat heb ik uiteindelijk maar een paar keer gebruikt. Sylke had er een vreselijke hekel aan, en ik vergat het altijd te smeren. Het litteken is een aantal maanden heel vurig geweest, maar op een gegeven moment trok dat weg en inmiddels is het nog maar nauwelijks te zien. Als ik jou was zou ik dus niets kopen om te smeren ;)

@MissF: Als ze nu nog in mt 80 past, moet 92 volgend jaar wel passen denk ik. Bij mijn kids heeft het in ieder geval best een tijd geduurd voor ze van 80 in 92 zaten.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 dec 2012 22:12

nou ik ben blij dat ik nooit nog een winterjas in eht voren heb gekocht. Ik heb in mn handen gestaan vorig jaar met een leuke 92, j zat immers met tweenenhalf ook in 92, maar m zit er nog steeds niet in. Ik doe gewoon weer e jas van het jaar ervoor aan en als de opruiming begint haal ik een nieuwe voor dat jaar, dus we gaan nu in de opruiming opzoek naar een jas voor m en j.

ooh hij huilt alweer! ](*,)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 dec 2012 08:58

Hier ook al wel sinds oktober ziekenboeg, met name de jongste. Hij heeft echt alles al gekregen deze winter. Momenteel weer een loopoor en benauwd. Straks naar de ha, want het loopoor heeft hij al sinds zondag.

En winterjassen, ik heb aan het begin van de winter voor de oudste 2 een jas gekocht die ze volgend jaar ook wel aan kunnen. Voor de oudste 116 en dochterlief een 110. De jongste heeft nog een aantal jassen liggen van zijn broer. Dus het maakt niet uit hoe hard hij groeit.

@ miss f is zou voor een maatje 92 gaan.

hieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor hieke » 21 dec 2012 09:26

Zelf koop ik nooit vooruit, in ieder geval geen jassen. Een jas die al en jaar in de kast hangt, daar ben ik dan vaak al op uitgekeken voor ze hem aandoen :oops: Spijkerbroeken koop ik wel, en meestal dan een maat groter dan ze op dit moment dragen. Als je dochter gewoon haar groeilijn netjes volgt, zou ik dus ook voor 92 gaan.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 dec 2012 11:14

Volgens mij kun je beter kopen van de vorige collectie dan in het voren, straks gaan alle jassen flink in de opruiming en als je dan tegen die tijd een jas zoekt en je kijkt bij vorige collecties zit er vaak wel wat tussen. (als je geluk hebt ;-))

In de winkel en opeens verliefd op een jas dan zou ik het doen, en dan maat 92. :mrgreen:
En anders zet je hem weer op mp. :P

Hier geen kindjes meer in de luiers, bevalt goed! :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 dec 2012 11:15

Voor de zieke kindjes, heel veel beterschap! regenboog-smile

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 dec 2012 13:56

Afbeelding

Mijn dochters, voor degenen die ze nog kennen! :D

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 dec 2012 14:13

Erg leuk liefje! wat een grote dames al weer!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 dec 2012 15:17

beterschap voor alle kindjes!

Liefje ik zie je foto niet... :(

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 dec 2012 19:46

Ik ben nooit zo georganiseerd dat ik al een winterjas voor volgend jaar koop. Vaak is het hier echt een kwestie van: o nee, het is koud, laten we maar snel een winterjas halen 8-[ :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 dec 2012 20:17

Bedankt allemaal :D
Ik vind de leuke winterjassen best prijzig als ik hem aan het begin van de winter koop. Daarom koop ik nu graag een jas die volgend jaar 40 euro meer kost :mrgreen:
Als ik iets zie doe ik een 92, en dan kan ie zo op mp idd, zeker als ik een jas echt goedkoop kan krijgen :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

juf89
Mineur
Mineur

Berichtdoor juf89 » 22 dec 2012 00:01

wat betreft littekens, vitamine e creme, heeft bij mezelf geweldig geholpen!!!! kan het iedereen aanraden.
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Terug naar “Archief”