Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Volgens de verpleegkundige maakt het niet uit dat ze zoveel drinkt per fles. Ze heeft niet genoeg na een fles van 210 met 7 schepjes (240 dus in totaal), dan is ze woedend en krijst gewoon. Bij een fles van 240 met 8 schepjes (dus 260) is ze wel tevreden, maar soms spuugt ze dan weer wat, dan is het gewoon een beetje teveel. Ze groeit dus ook niet echt geweldig op 210 met 7 schepjes, want het lijntje boog echt af. Niet verontrustend hoor, want ze groeit wel, maar echt zo hard als ze deed is het niet, dus het is logisch dat ze gaat huilen als ze fles leeg is.
Jurian zat overigens volgens mij ook op die volle flessen, maar die kreeg met 4 maanden precies al bijvoeding. Dat wilde ik nu dus niet, omdat dat helemaal niet zo goed blijkt te zijn. Maar volgens de verpleegkundige zijn ook daar de meningen over verdeeld, en moet je naar de eigen kind kijken. En als ik heel eerlijk ben, zie ik idd een lange meid, die wel iets meer kan gebruiken dan die flessen van 210 +7. Want ze is gewoon niet tevreden. Maargoed, ik denk dat ik het nog tot 5 maanden rek, en dat ik dan maar overstag ga
ajl schreef:Wat ik van Em. in het borstvoedingstopic begreep is er momenteel in wetenschappelijke hoek veel discussie over de noodzaak van het wachten met vaste voeding tot 6 mnd. Dat schijnt ook weer allergieën in de hand te kunnen werken. ( ik hoop dat ik het goed verwoord heb). Ik heb met C ook wat langer gewacht, maar dat kwam mede doordat zij zo slecht dronk als ik haar fruit of groente gaf. Ze drink vaak minder dan 500cc per dag.
En het CB, daar ben ik persoonlijk wat sceptisch over. Heb beide keren dingen aangegeven die gewoon weggewuifd werden. Zoonlief met zijn ontlastingproblemen wat volkomen normaal was volgens het CB en dochterlief die echt geen bewegingsbeperking had en volgens de fysio net behoed was voor een redressiehelm.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 25 gasten