Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:niet merkkleding blijft ook wel goed hoor!![]()
ik heb bijv een setje van de zeeman.. gedragen door milan en Matteo en die ziet er nog steeds perfect uit! de volgende krijgt em ook weer aan
oke ik snap het. Idd op de grote hoop gooien en kijken wat je nodig hebt. Prima idee!MissF schreef:Oh, het was meer een reactie op Kwebbel hoor, een uitleg waarom wij het zo doenIk vond het ook heerlijk hoor, om mijn rekening te zien op internet, dat er weer zoveel bij was gekomen. Goeie reden om vandaag een erg leuke donkergroene lange broek een felgroene polo voor hem te kopen
Al vind ik dat zo lastig, ik krijg nogal eens wat van mijn schoonzus of tante. Maar vaak als ik net al zelf iets heb gekocht. Dat vind ik zo jammer. Want dan had ik dat gewoon niet gekocht. Nu koop ik ook steeds een beetje, want alles in 1 keer voor de zomer vind ik ook niet zo handig qua financien.
idd dat vind ik ook! Ik heb onwijs veel shirtjes voor m'n werk van Zeeman voor 3 euro stuk... en tot nu toe kan ik er zeker 2 jaar mee doen. Een maatje groter kopen en hups ik kan er weer ffies mee doen. Ik werk zoals nu aankomende week 6 dagen nou dan heb ik geen zin om tussendoor 3x te wassen omdat ik te weinig kleding heb. Ik heb zowiso 6 shirtjes die ik aankan voor m'n werk dus na 4 werkdagen kan ik ze weer wassen en dan is het prima. ik heb idd voor mezelf ook wat meer kleding en dan minder duur. 't Is ieder ervaring op zich. Mijn ervaring met Zeeman is dat het prima spul is.MissF schreef:Liever wat meer kleding voor hem wat minder duur is, dan minder kleding. Anders moet ik me nog haasten met wassen ook, omdat zijn kleding op is, daar heb ik geen zin in
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten