Pas had ze ook ontstoken amandels maar voor de rest geen koorts ofzo.
Hopelijk valt ze vanmiddag nog in slaap, want ze zat net heel hard te geeuwen.
Moderator: Moderafo's
Saskia schreef:Hoe oud waren jullie kinders toen ze puzzels konden maken? En dan bedoel ik niet van die houten in legstukjes, maar van die legpuzzels met bijv. 20 of 25 stukjes (of nog meer natuurlijk)
Bij mij op het centrum komen een paar kinders van een jaar of 6 die zoiets echt nog niet kunnen, terwijl ik dacht dat het voor hen toch niet meer zo moeilijk zou moeten zijn. Ze zien ook niet het verschil tussen een stukje van de rand en eentje in het midden...
paprikameisje2 schreef:de een kan beter puzzelen, de ander is beter met grove moteriek! ik weet niet meer zo snel onder welk deel puzzelen valt. Maar de een kan dat gewoon eerder dan de ander! er zijn kinderen die noooit een puzzel van 45 stukjes in elkaar leggen!
pff.. ff een black out.. ik weet niet hoe ik het zo uit moet leggen!! mede juffen.. helpt me eens..
trijntjejohanna schreef:Matteo heeft nu 39 graden koorts.... heb ook wat rode bultjes gezien.. waterpokken denk ik...
hoop dat hij er niet teveel last van krijgt.. het was te verwachten natuurlijk dat hij ze zou krijgen... Maar nu hebben ze het allebei net in Tobias' vakantie gehad... dus hebben we helaas nog niet veel dingen kunnen ondernemenmaar goed.. niks aan te doen...
we zouden komende dagen naar tobias opa en oma en die wonen vlak aan zee.. het wordt mooi weer... maar dat doen we nu maar niet, want ik wil dat Matteo niet aandoen.. die moet lekker in zn eigen bedje slapen.. jammer maar helaas...
trijntjejohanna schreef:Matteo heeft nu 39 graden koorts.... heb ook wat rode bultjes gezien.. waterpokken denk ik...
hoop dat hij er niet teveel last van krijgt.. het was te verwachten natuurlijk dat hij ze zou krijgen... Maar nu hebben ze het allebei net in Tobias' vakantie gehad... dus hebben we helaas nog niet veel dingen kunnen ondernemenmaar goed.. niks aan te doen...
we zouden komende dagen naar tobias opa en oma en die wonen vlak aan zee.. het wordt mooi weer... maar dat doen we nu maar niet, want ik wil dat Matteo niet aandoen.. die moet lekker in zn eigen bedje slapen.. jammer maar helaas...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten