kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mei 2008 13:26

Daarom is het handig om vanaf het begin gewoon normaal te doen, en niet persé merkkleding te willen dragen. Vind ik.
Ik ben misschien te nuchter, maar ik heb sowieso niks met merkkleding, en al helemaal niet met merkondergoed.
Ik ben blij dat mijn moeder nooit om merken gaf. Ze naaide vroeger altijd onze kleren, en we zagen er superleuk uit, en niemand had dezelfde kleren.
Mijn zusje wil wel persé merkondergoed. Kleding gelukkig (nog) niet. Ik vind het onzin. Zij heeft het geluk dat mijn ouders het voor haar wel betalen, omdat ze de jongste is, en ze nu amper kosten meer hebben aan opleidingen enzo. Maar ik hoop toch dat ik mijn eventuele toekomstige kids meegeef dat merken totaal niet belangrijk zijn.
Ik heb gesproken :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mei 2008 13:28

Ik kan bijna niet geloven dat je bij BB-boxers alleen voor de kwaliteit betaalt. Volgens mij gaat dat gewoon om het naampje wat erop zit.
pobody's nerfect

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 26 mei 2008 13:30

rosalie83 schreef:
Alphonsus schreef:
*Annet* schreef:Eerst was ik ook niet zo van de strings maar je moet er ook wel aan wennen.

Worden strings niet erg gauw vies en onbehaaglijk in het dragen?

MissF had het ook al over vies :? Waarom zou dat vies worden!? Je bent toch gewoon schoon! :|

Je bent toch nooit lang schoon.
Daarom wil ik (?) en zij ze ook niet.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 mei 2008 13:33

ik draag zelf ook eigenlijk nooit merkkleding alleen soms van esprit. Mijn man draagt wel merkkleding of kleding van de sting voor de rest zijn er niet echt winkels met zijn smaak. Maar goed hij doet er ook rustig een aantal jaar mee. Tuurlijk betaal je ook voor het merk maar de kwaliteit is wel veel beter vinden wij.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mei 2008 13:36

Nooit lang schoon?
Ik weet niet hoor, maar als je de boel gewoon goed schoonveegt blijft dat toch wel zo totdat je weer naar de wc gaat.
Voor overige gevallen bestaan er inlegkruisjes en maandverband, ook voor strings.
pobody's nerfect

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 26 mei 2008 13:40

Jo'tje schreef:

Nooit lang schoon?
Ik weet niet hoor, maar als je de boel gewoon goed schoonveegt blijft dat toch wel zo totdat je weer naar de wc gaat.
Voor overige gevallen bestaan er inlegkruisjes en maandverband, ook voor strings.

Blijven niet op hun plaats zitten zegt mijn vrouw.
Dus normaal ondergoed.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 mei 2008 13:45

Die blijven echt wel op z'n plaats zitten hoor, zeker als je de goede merken neemt.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mei 2008 13:46

Het is ook gewoon allemaal het idee dat het goor is, dat zal best. Maar daarom doe ik het dus niet aan. En het is ook absoluut helemaal mijn gevoel dat ik het een vies idee vind, en ik het om heel eerlijk te zijn een beetje asociaal vind staan. Maargoed, als jullie het wel fijn vinden, doe het lekker aan, mij zie je er niet in :)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 mei 2008 13:48

Ik draag ( momenteel droeg) regelmatig strings. Ik moet zeggen dat ik ze niet super vind zitten. Geeft mij maar een hipster. Die vind ik echt ideaal.

Ik moet zeggen dat ik meestal merkkleding draag. Het gaat mij dan niet perse om het merkje, maar ik vind de kleding vaak van betere kwaliteit en ik ben een beetje lui om overal tussen te zoeken. In duurdere winkels word je vaak geholpen en hoef ik zelf niet enorm te zoeken. Dan koop ik liever iets minder.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mei 2008 13:49

Ik draag ze weinig, maar onder sommige broeken staat het gewoon écht mooier omdat je anders de randjes zo goed kunt zien.
En hoezo staat het asociaal? Als een string fatsoenlijk zit, zie je er niets van. Als je het wel ziet is óf je broek te laag/wijd óf je string zit te hoog. Of je hebt een foute kleur gekozen ;)

En hipsters zijn inderdaad super :)
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mei 2008 13:52

Daaaaaarom zeg ik ook: het is mijn gevoel. Het IS niet wel of niet zo.
Ik heb trouwens sowieso minder met hele dure kleding, omdat ik het dan jaren aan moet van mijzelf. En dat vind ik helemaal niet zo leuk. Ik koop liever vaker goedkopere kleding dan weinig dure.
Ik heb vorig jaar dure laarzen gekocht, maar nu zijn ze eigenlijk wat kaal, en vind ik ze niet meer mooi voor komende winter. Dus doe ik ze maar weg, of voor oud aan. maar achteraf vind ik dan sund, want ze waren best prijzig. Dus koop ik voortaan toch maar goedkopere :)

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 26 mei 2008 13:53

MissF schreef:Het is ook gewoon allemaal het idee dat het goor is, dat zal best. Maar daarom doe ik het dus niet aan. En het is ook absoluut helemaal mijn gevoel dat ik het een vies idee vind, en ik het om heel eerlijk te zijn een beetje asociaal vind staan. Maargoed, als jullie het wel fijn vinden, doe het lekker aan, mij zie je er niet in :)

Ja, dat laatste asociaal herken ik en mijn vrouw ook wel.
Speelt onbewust mee.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 mei 2008 14:17

Jo'tje schreef:Ik draag ze weinig, maar onder sommige broeken staat het gewoon écht mooier omdat je anders de randjes zo goed kunt zien.
En hoezo staat het asociaal? Als een string fatsoenlijk zit, zie je er niets van. Als je het wel ziet is óf je broek te laag/wijd óf je string zit te hoog. Of je hebt een foute kleur gekozen ;)

Zoals Jo'tje terecht al opmerkte: als het goed is zie je er niets van dat je een string draagt, terwijl een 'gewone' onderbroek onder bepaalde kleding eerder onfatsoenlijk kan staan omdat je dan zeer duidelijk de randen ziet...
Bij goed gebruik zie je dus niets van een string, laat staan dat het er asociaal uit ziet!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 mei 2008 14:20

Alphonsus schreef:
MissF schreef:Het is ook gewoon allemaal het idee dat het goor is, dat zal best. Maar daarom doe ik het dus niet aan. En het is ook absoluut helemaal mijn gevoel dat ik het een vies idee vind, en ik het om heel eerlijk te zijn een beetje asociaal vind staan. Maargoed, als jullie het wel fijn vinden, doe het lekker aan, mij zie je er niet in :)

Ja, dat laatste asociaal herken ik en mijn vrouw ook wel.
Speelt onbewust mee.

je mag mij van alle kanten bekijken maar ik weet zeker dat je mijn string niet ziet. Het ziet er toch niet uit als je een witte broek aan hebt en je ziet er een bloemetjesfuik doorheen? Zowiezo heb je zomer meer luchtige stof aan van kleding wat dus eerder doorschijnt, vandaar dat ik dan ga voor string. En ik heb een wasbak en washandjes en toiletpapier dus het blijft wel schoon.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 26 mei 2008 14:22

Ach, ieder z'n ding toch? Ik vond strings in het begin echt wennen, maar nu ik ze regelmatig draag heb ik nergens last van. Hipster, dat vind ik pas vervelende dingen, blijven nooit goed zitten bij mij :oops: .

Terug naar “Archief”