Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 07 jul 2008 12:23

Smurffie schreef:La Romance, in Bleskensgraaf. Echt geweldige service, hele leuke dames die me hielpen. Het blijkt wel dat ze echt enorm ermee bezig zijn, ze wisten zelfs nog welke jurk mn zus had en die is al bijna 4 jaar getrouwd. (Zij heeft hem ook daar vandaan)

Inderdaad een goeie zaak ja, ben ik ook geweest! :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 jul 2008 15:33

Smurffie schreef:Welnéé :-oo

Whaha. Mijn ma vindt die van mij ook te bloot. Tja....

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 jul 2008 15:46

Hm, ach, ik zou hem ook echt niet genomen hebben. Zonder echt principiële redenen overigens. Ik vind dergelijke jurken al snel avondjurken i.p.v. een echte trouwjurk. Kun je eindelijk een mooie, sprookjesachtige jurk aan, heb je nog alleen maar een lappie stof vanonder je oksels. Daarnaast heb ik niet zo'n bruine, egale huid en vind ik het dus niet staan bij mezelf. Ben ik helemaal een spook.(Zonnebanken is een optie, dat dan weer wel, maar dan nog) Plus dat ik gegarandeerd de hele dag bang zou zijn dat het afzakt :mrgreen:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 jul 2008 16:22

Hehe :) Herkenbaar hoor :)

Whaha, ik ben zo verliefd op m'n trouwjurk dat ik er de hele tijd over wil praten. Maar ik moet natuurlijk niets verklappen. Nog 8 weken ofzo :mrgreen:

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 07 jul 2008 21:49

Acire schreef:Hehe :) Herkenbaar hoor :)

Whaha, ik ben zo verliefd op m'n trouwjurk dat ik er de hele tijd over wil praten. Maar ik moet natuurlijk niets verklappen. Nog 8 weken ofzo :mrgreen:

dat klinkt behoorlijk herkenbaar, het ligt de hele dag op het puntje van m'n tong haha!!!
Psalm 25:2 (ber.)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 jul 2008 22:27

Acire schreef:Hehe :) Herkenbaar hoor :)

Hier nog 10 maanden ofzo, weet je hoe moeilijk dat gaat worden :mrgreen:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 jul 2008 07:44

Hehe, je moet je bruiloft ook niet zover van te voren plannen 8)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 jul 2008 10:12

Acire schreef:Hehe, je moet je bruiloft ook niet zover van te voren plannen 8)
Haha, d'r zit wat in. Aan de andere kant hebben we zo wel lekker lang voorpret :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 08 jul 2008 10:16

LeChat schreef:
Haha, d'r zit wat in. Aan de andere kant hebben we zo wel lekker lang voorpret :wink:

Een vriendin van mij wist ook al meer dan een jaar van te voren wanneer ze ging trouwen. Toen ze nog een half jaar moesten wachten was ze het al spuugzat!! En uiteindelijk moesten ze ivm sterfgeval de bruiloft nog 3 weken uitstellen ook. Ben blij dat het bij ons geen jaar meer duurt! :D
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 jul 2008 10:35

wij hadden maar een kleine 3 maanden heerlijk zou het zo weer doen. Lijkt me verschrikkelijk om een jaar te moeten wachten zoveel geduld heb ik niet :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jul 2008 10:39

Vandaag trouwt een vriendin van mij, en omdat ik weet dat ze al een maand zenuwachtig is, ben ik het plaatsvervangend ook.
Ik zit echt alle uren te bekijken, nu is ze aan het trouwen, vanmiddag de kerkdienst ga ik zelf ook heen, de receptie ook vanavond. Zij en haar vriend (man nu dus :D ) zijn allebei de eersten thuis. helemaal spannend allemaal.
Ik was wel blij dat ik de tweede was, en mijn man de vierde, dan wordt er niet meer zo zenuwachtig gedaan, zoals bij mijn zus. Toen was alles nieuw, bij mij niet meer.
Maar Smurffie, wat leuk dat je van alle jurken foto's mocht maken! Dat mag bijna nergens volgens mij!
Ben wel heel benieuwd! (al vind ik die jurk op de vorige pagina, je echt geweldig staan!)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 jul 2008 10:55

LeChat schreef:

Mwah, trouwen en bezig zijn met een bruiloft is een soort virus. Je gaat er erg raar van doen. (Merk ik bij mezelf en zie ik om me heen).
Het is één stapje in je leven. Een hele logische stap ook nog, als je een goeie relatie hebt. En je gaat voor dat ene stapje:
Een feest geven wat klauwen vol geld kost.
Een jurk kopen die je maar 1 dag aan doet.
Je krijgt zenuwen en stress.
Je gaat dingen tot in het detail regelen....
En meer van die onzin 8)

Hoe eerder dat voorbij is, hoe beter :mrgreen:

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 08 jul 2008 11:04

Mwah, trouwen en bezig zijn met een bruiloft is een soort virus. Je gaat er erg raar van doen. (Merk ik bij mezelf en zie ik om me heen).
Het is één stapje in je leven. Een hele logische stap ook nog, als je een goeie relatie hebt. En je gaat voor dat ene stapje:
Een feest geven wat klauwen vol geld kost.
Een jurk kopen die je maar 1 dag aan doet.
Je krijgt zenuwen en stress.
Je gaat dingen tot in het detail regelen....
En meer van die onzin

Ja, het is wel een virus, maar op dit moment weet ik niet wat ik nou moet gaan regelen! We hebben gemeentehuis en kerk vaststaan, maar naar een feestlocatie gaan we pas kijken als we sleutel huis hebben ivm de kosten daarvoor. Waarschijnlijk wordt het gewoon een kerkzaal o.i.d. En voor mijn gevoel hebben we het meeste dan al gehad, maar dat is natuurlijk nog niet zo. We moeten nog ringen, fotograaf, ceremoniemeester, vervoer, bloemen, kleding, kaarten, phoe..we moeten nog best wel wat doen!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jul 2008 11:05

Ik was wel blij toen het voorbij was, maar denk er nog vaak aan terug en dan word ik heel blij.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jul 2008 11:28

Ach, eigenlijk is de kerk, gemeentehuis en locatie toch het belangrijkste?
De rest ook wel, maar dat komt allemaal wel, vond ik. En wij waren wel een jaar van tevoren begonnen, vooral ook omdat we drie maanden voor ons trouwen de sleutel van ons huis kregen, waar we achteraf best wel veel in moesten doen, in de korte tijd, want we werkten er allebei gewoon bij, mijn man zelfs op zaterdag vaak ook nog.
En onze CM's hebben erg veel overgenomen. Achteraf weet ik niet eens meer wat allemaal, maar het was wel erg fijn. Zelfs de taart hebben ze uitgezocht (die kreeg ik dan ook cadeau van hen). Scheelde weer tijd.

Maar het scheelde ook dat voor ons het trouwen niet één grote stap was ofzo. Idd net als Acire zegt: een klein stapje die logisch is.
Zoals nu een kindje krijgen vind ik een veel en veel grotere stap eigenlijk.

Maar als je lekker rustig aan doet, komt het allemaal vaak best goed.
Wnaneer ga je eigenlijk trouwen Alries?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”