paprikameisje2 schreef:letre... nogwat... ik kan nooit je naam onthouden! Ik heb meeeer dan tid over in mijn huishouding! ik geniet dus erg van mijn hobby's, zon op dit moment en ook van mijn juultje!
Letre voldoet ook

Nou ja, ik maakte zo uit de verhalen op dat de mensen die thuis zitten niet willen gaan werken omdat ze het niet zien zitten met het combineren kids-huishouden-werk. Dat is mijn intepretatie, het kan ook heel anders bedoeld zijn. Alles kan, als je maar wilt, toch? Ik persoonlijk zou proberen 1 dag aan de slag te gaan in de week, het is goed voor je ontwikkeling (klinkt stom, maar het is echt zo) je sociale contacten, etc. (Nu heb ik wel heel makkelijk praten met mijn beroepskeuze, als ik zou willen zou ik 24 uur per dag kunnen werken) En, mocht je man wegvallen over 20 jaar, jij hebt 20 jaar met de kids thuis gezeten maar moet weer gaan werken, zit je met het probleem dat je geen werkervaring hebt.
@TJ, sterkte, succes met zoeken. Is overigens een winkel niet iets voor jou? En ik weet dat ze bij een bedrijf hier in de buurt een bedrijfsverpleegkundige zoeken. Dat is wrsl wel full-time, maar zou zoiets geen optie zijn?