[quote="pol"]Effe over de cola. Wij drinken dus altijd pepsi-max, dat is zonder suiker. Hoe lang doen wij daar over. Ik denk dat er zon 7 flessen per week doorheen gaan, dus zon 7/8 weken ofzo.
Slecht? Waarom? Al die broodje aap verhalen.
pol mag ik je uit de droom helpen dat alle pepsi-max wel degelijk suiker bevat? En het zijn echt geen broodje aap verhalen. Wist je dat in 1 glas cola 10 suikerklontjes in zitten???? En geloof me maar want ik heb last van suiker (hypoglycemie) en mijn vader diabetes. Als ik gewone cola drink moet ik na een half uur gewoon eten Anders is mijn suikerspiegel te laag. (door teveel suiker nemen gaat hij bij mij dus in record tempo naar boven maar daarna nog sneller naar beneden). Dus als ik bij iemand anders ben en ik drink cola-light vraag ik altijd welk merk ze hebben. Ook in restaurants etc. Als hun pepsi hebben neem ik het niet. In coke-cola light zitten wel zoetstoffen, maar dat is vergelijkbaar met 6 suikerklontjes in 1 glas.
Nu weer ontopic mensen verwachten hier dat ze alle drinken wat ze willen kunnen krijgen. Omdat wij dus bij het restaurant wonen denken ze o dat pakken ze daar wel van daan. Ik heb gewoon een koelkast in de woonkamer staan (heb geen privekeuken) en daar staat alle drinken in wat ze kunnen krijgen prive. cola-light, ice tea, sap, sinas.