Moderator: Moderafo's
Merisja schreef:Wahaa!! M'n eerste stageweek is bijna achter de rug en het is su-per leuk!! Als ik voor de klas sta vergeet ik gewoon aan de meisjes thuis te denken, dat heb ik nog nóóit gehadOp m'n werk denk ik de hele dag door wel aan hen, maar op school praktisch niet. Komt misschien ook wel omdat alles nog nieuw is, er komen zo onwijs veel indrukken op me af dat er gewoon geen plek meer is voor de meiden
Maar goed, de kop is er af en t was echt tof. Vanaf nu raad ik iedereen die tijfelt om de deeltijd Pabo te gaan doen aan: GEWOON DOEN!!!
ik wist dat je iets had gedaan, maar wist niet meer watlammetje schreef:verpleegkundige heb nu de vig gehaald tijdens de zwangerschap van sarah maar moet nog maar 9 maandjes, alleen de dif. dus ik hoop zo dat ze wat kunnen regelen.
lammetje schreef:het zal dan bbl worden dus gewoon werken en af en toe naar school. het werken zal parttime worden maar de schoolweken niet. dus dat wordt wel aanpoten dan, maar we zullen zien of het zowieso wat gaat worden.
jamillah schreef:lammetje schreef:het zal dan bbl worden dus gewoon werken en af en toe naar school. het werken zal parttime worden maar de schoolweken niet. dus dat wordt wel aanpoten dan, maar we zullen zien of het zowieso wat gaat worden.
Mijn schoonzusje gaat ook haar opleiding afmaken, iets in de zorg. Ze heeft nu ook twee kindjes en ze moet in dec jan en feb stage lopen, heeft dan geen inkomen en moet steeds oppas regelen etc. Heel heftig als je het zo hoort maar uiteindelijk moet het zichzelf terug gaan betalen natuurlijk![]()
En dan is dit 'maar' drie maanden... Als je iets wilt dan komt het goed..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten