Ik vind dat gefriemel aan mijn haar ook wel lekker

Ik heb alleen amper haar, dus veel te friemelen valt er niet
Ik gebruik elke dag andrelon mousse, voor krullen. En de minst sterke haarspray die er is (en die is duur

). De kapper vertelde dat al die strong en exra strong haarlakken helemaal niet goed zijn, zeker niet voor dat dunne haar dat ik heb. Dan zakt het alleen maar uit. Ik moet dus de minst zware haarlak hebben, maar heel raar, die hebben ze amper. Maargoed, zonder die haarlak zit het ook niet zoals ik wil.
Ik was mijn haar met krullen andrelon shampoo. Dat is de goeie uitvinding voor mijn haar:D
Voor manlief koop ik altijd gewone elke dag shampoo. Die heeft zulk makkelijk haar. Maar wel een model, dus hij kan niet zelf even tondeuseren. Nu hou ik sowieso niet zo van tondeuse koppies. Mijn broertje heeft een tijdje haar tot in zijn nek gehad, wooow, zoooo mooi. En dan een bos rode krullen. Ik werd echt jaloers

Maar hij vond het vreselijk, en laat het steeds weer helemaal kort knippen. Jammer hoor
Mijn man wil het ook niet langer. Dus moet hij vaak naar de kapper. Nouja, ik geef er liever wat meer geld aan uit, dan dat hij er raar bij zou lopen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...