Night schreef:Echter toch een vraag waar ik anderen weleens over wil horen: kan je doen aan zelfbevrediging zonder daar een vrouwspersoon/onderdelen van een vrouwspersoon bij te denken? Vergis ik me wanneer zelfbevrediging eigenlijk niet zonder beelden/gedachten gaat bij een man?
Hallo, ik ben niet Jialikelly. Ik ben d'r vriendje en heb gevraagd of ik even mocht posten
Die vraag is toch helemaal niet interessant? Ik ga er nog steeds vanuit dat alle mensen 'begeren'. Auto's, magnetronmaaltijden, verse tomaten.. Is dat allemaal zondig? Mensen hebben nu eenmaal seksuele verlangens. Ik zie het verband niet zo tussen aan lichaamsdelen denken en de bijbel. Om alsnog je vraag te beantwoorden: ja hoor, dat kan.
Oh en mensen die de vergelijking niet vinden opgaan moeten dat wel onderbouwen natuurlijk.
Wat betreft "het verslavings-argument". Dat vind ik echt nonsens. Bijna de hele wereld masturbeert. Het is niet meer dan logisch dat sommige mensen een seksuele verslaving hebben/ontwikkelen. Los van het feit dat waarschijnlijk niemand causaal verband kan aantonen gaat het, wat betreft de discussie, om een relatief kleine groep. Workaholics bestaan ook, moeten we dan maar allemaal in de bijstand?