Aragorn schreef:Wel heb ik de indruk dat dit kabinet meer zaken gaat verbieden dan de voorgaande. En ik hou daar niet zo van.
Evenzo. Alleen dat lijkt mij niet exclusief een handje van de CU.
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Wel heb ik de indruk dat dit kabinet meer zaken gaat verbieden dan de voorgaande. En ik hou daar niet zo van.
kirdneh schreef:Mag ik dan ook vragen welke,ik hoor die term ook vaak van als de cu in de regering komt dan gaat er zoveel veranderen,ik zou niet weten wat.
Harm-J schreef:kirdneh schreef:Mag ik dan ook vragen welke,ik hoor die term ook vaak van als de cu in de regering komt dan gaat er zoveel veranderen,ik zou niet weten wat.
Niet dat er zoveel zou veranderen, ze zouden graag willen dat er 'veel' veranderd!
Denkt aan: abortuswetgeving, koopzondagen, trouwambtenaren...euthanasie etc etc... Oja iets met posters in de binnenstad.
Aragorn schreef:Ik had het dus niet alleen over de CU, maar ik denk dan aan zaken als het rookverbod in de horeca, alcohol-verkoop in supermarkten stoppen en/of de leeftijd naar 18 verschuiven, paddo-verbod..
kirdneh schreef:Aragorn schreef:Ik had het dus niet alleen over de CU, maar ik denk dan aan zaken als het rookverbod in de horeca, alcohol-verkoop in supermarkten stoppen en/of de leeftijd naar 18 verschuiven, paddo-verbod..
Dat beleid is ingezet door het vorige kabinet.
Flappie schreef:kirdneh schreef:Aragorn schreef:Ik had het dus niet alleen over de CU, maar ik denk dan aan zaken als het rookverbod in de horeca, alcohol-verkoop in supermarkten stoppen en/of de leeftijd naar 18 verschuiven, paddo-verbod..
Dat beleid is ingezet door het vorige kabinet.
Stoppen van alcoholverkoop in supermarkten en/of naar 18 verschuiven en paddo-verbod zijn toch echt zaken die ingebracht zijn door de huidige regering. Het rookverbod in de horeca was door de vorige regering gepland voor 2011, maar meneer Klink wil dat versnellen (binnen een jaar geloof ik).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten